• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 12:53:30 följande:
    Ska kolla Nallevideon så snart jag sitter vid min dator.

Idag när jag handlade köpte jag för första gången en lotion som ska vara bra mot åldrande haha...typ Dove Pro•Age.
    Jag börjar noja mig över att min hy ska börja de gammal ut. Mina ögonlock känns inte lika fasta längre
    I vilket fall så leder det till att jag nojar över att alla äldre damer använder just den lotion och att jag nu doftar gammal dam?
    Nallen har inget emot äldre damer. Nalle Den gången när farmor satt barnvakt åt honom var en av de skojigaste dagarna i hans liv! Solig
  • Trust me

NG, snart är du i rätt ålder för nallen och rätt trosstorlek för LB. Du kommer bli så ompysslad av de två att du aldrig kommer se tillbaka. Kyss Löööööööv! På riktigt! Hjärta

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger

Om jag ska vara helt ärlig uppfattade jag aldrig NG som den typen sår går omkring i svettiga mormorstrosor.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2013-04-14 13:54:27 följande:
    som den typen sår går omkring i svettiga mormorstrosor.
    som*
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 13:52:39 följande:
    Gud vad du är elak TM.
    Vad är elakt med att vara älskad av nallen och birger? Förvånad
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-04-14 13:54:27 följande:
    Om jag ska vara helt ärlig uppfattade jag aldrig NG som den typen sår går omkring i svettiga mormorstrosor.
    Jag har visst missuppfattat dig om du gillar kvinnor i svettiga mormorstrosor Kräks