• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-16 07:41:09 följande:
    Yes
    Folket vill ha rumpor!!!!!!!!!!!!!!!! 
    Ja.
    Vad vill du själv ha? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-16 18:23:10 följande:
    Ja.
    Vad vill du själv ha? 
    Vad tror du?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-16 18:24:47 följande:
    Vad tror du?
    Hmm...
    Mig? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-16 18:27:12 följande:
    Hmm...
    Mig? 
    Hmm bättre än så kan du väl...........vsg!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-04-16 18:34:59 följande:
    rumpmannen Birger!
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-16 18:27:12 följande:
    Hmm...
    Mig? 
    Mmmm det kallar jag för att blotta sig:

Jag vill ha hel du därför att du är en helt underbar slyna o kvinna på alla sätt o vis, trodde aldrig att jag för cirka 2 år sedan skulle come across a woman like you!
    Nästan allting återstår att utforska

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-16 19:19:40 följande:
    Hmm bättre än så kan du väl...........vsg!
    Visst kan jag bättre än så käre Aynrand.
    Du behöver mig.

• Trust me

Internationella rumpdagen

Det var mitt bidrag SkålSolig 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-16 19:42:38 följande:
    Mmmm det kallar jag för att blotta sig:

Jag vill ha hel du därför att du är en helt underbar slyna o kvinna på alla sätt o vis, trodde aldrig att jag för cirka 2 år sedan skulle come across a woman like you!
    Nästan allting återstår att utforska

Åh vad du är underbar...
    Jag tycker så mycket om dig, finner inga ord för hur mycket du kommit att betyda för mig. Du är den första, någonsin, som lärt känna mig på riktigt. Förstår du hur vackert det är?

Ser fram emot allt fortsätta och framtida utforskande...