• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 14:04:18 följande:
    TM, du sa att jag snart blir gammal och tjock.
    Nej, jag sa att nallen vill ha kvinnor som har en lång och gedigen erfarenhet av livet som kan ge honom den trygghet han behöver. Sen trodde jag att birger gillade välväxta kvinnor som var lite att ta i och inte frös ihjäl vid första köldknäpp. Det senare verkar jag ha fel i då det han gillar är kvinnor i svettiga mormorstrosor.

Var har jag skrivit något om gammal och tjock? 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place

Rätt ålder för Nallen (tant) rätt trosstorlek för BJ (väldigt välväxt).

Jag vill inte bli gammal och "välväxt" som gillar att "ta i". Låter som en gammal grov rysk gumma typ.

Nej, jag trivs så bra med min finlemmade kvinnlighet och otantighet.
    Fast Aynrand har kallat mig "damig" någon gång...
    Jag ska bli en dam. Inte en grov tant.

Bah.

• Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 14:16:29 följande:

Jag vill inte bli gammal och "välväxt" som gillar att "ta i". Låter som en gammal grov rysk gumma typ.

Bah.
    Babushka Skrattande
    (Bra låt med Kate Bush)

Tänk inte på det så kommer du åldras med behag. De som jagar efter något de tror de förlorat blir anorektiska spännhalsar med rynka på överläppen. Kräks
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 14:25:52 följande:
    Haha babushka, precis.

Äsch jag jagar bara kroppslotions och böcker.
    Jag köper mina på bodyshop och pocketshop. Oftast blir det rätt Cool
  • PrimitivMan

Bah.
    Se upp! Snart kommer PRO och hämtar dig din gamla hagga . Tror du kommer vara hetaste tanten på ålderdomshemmet.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger

Bah.
    Du kommer nog vara en riktig krutmor. Glad
  • och
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 12:53:30 följande:
    Ska kolla Nallevideon så snart jag sitter vid min dator.

Idag när jag handlade köpte jag för första gången en lotion som ska vara bra mot åldrande haha...typ Dove Pro•Age.
    Jag börjar noja mig över att min hy ska börja de gammal ut. Mina ögonlock känns inte lika fasta längre
    I vilket fall så leder det till att jag nojar över att alla äldre damer använder just den lotion och att jag nu doftar gammal dam?
    Det där är bara buffel och båg. Så länge man smörjer in sig blir huden lite mindre rynkig, men det spelar nästan ingen roll vad man smörjer sig med. Antirynk-krämer funkar inte bättre än en vanlig hudkräm. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-04-14 17:20:37 följande:
    Det där är bara buffel och båg. Så länge man smörjer in sig blir huden lite mindre rynkig, men det spelar nästan ingen roll vad man smörjer sig med. Antirynk-krämer funkar inte bättre än en vanlig hudkräm. 
    Jag vet en bra "kräm" . Kommer i en återvinningsbar och greppvänlig förpackning. Endast naturliga ingredienser.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-14 17:23:57 följande:
    Jag vet en bra "kräm" . Kommer i en återvinningsbar och greppvänlig förpackning. Endast naturliga ingredienser.
    Hoppas NG sparade kvittot så hon kan lämna tillbaka den hon köpte då.
    The hard way is the right way.