• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-04-14 17:09:02 följande:
    Se upp! Snart kommer PRO och hämtar dig din gamla hagga . Tror du kommer vara hetaste tanten på ålderdomshemmet.
    Tack! Låt oss alla hoppas det...
    Men jag ska inte bo på ett ålderdomshem, jag ska bo i ett fint stenhus med fönsterluckor någonstans i sydeuropa och ha en massa katter och en swimmingpool med turkost kakel. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-04-14 17:16:14 följande:
    Du kommer nog vara en riktig krutmor. Glad
    Haha...krutmor..
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-04-14 17:20:37 följande:
    Det där är bara buffel och båg. Så länge man smörjer in sig blir huden lite mindre rynkig, men det spelar nästan ingen roll vad man smörjer sig med. Antirynk-krämer funkar inte bättre än en vanlig hudkräm. 
    Nej jag misstänker ju det, men griper efter halmstrån här...
  • Nice Girl Wrong Place

Vilken söt nallevideo Birger!

• Trust me

Vi börjar dagen med lite gymnastik

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anton Chigurh

Morgongymnastik var det ....

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Nallen har haft det jobbigt idag. Han har haft en jättejobbig hicka sedan middagen. Nalle

• Trust me
    lille Birger skrev 2013-04-15 20:15:00 följande:
    Nallen har haft det jobbigt idag. Han har haft en jättejobbig hicka sedan middagen. Nalle
    Låt honom dricka ett glas vatten utan att andas. *det här blir knepigt*
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Aynrand

Yes
    Folket vill ha rumpor!!!!!!!!!!!!!!!! 

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz