• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 17:03:55 följande:
    Ja, det var därför jag bad dig komma hit haha!
    Can't have one without the other osv...

Jag tror vi alla tänkte (fruktade) samma sak.   
    precis ingen "clone a willy"

jag fruktade ingenting....
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-17 17:09:35 följande:
    precis ingen "clone a willy"

jag fruktade ingenting....

Haha...det skulle dock vara lite kul. Att clone your willy alltså. Har hört att män som gör det kan behöva hjälp att hålla den hård så länge (du vet tills allt torkat), så du kan behöva mitt...stöd!

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 16:53:14 följande:
    Ok.
    Varför är det en fläck på den? Rödvin?

Nej man kan snutta på andra saker än tuttar. Bred definition...   
    Tillochmed på en stor rumpa? Drömmer
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-17 17:18:19 följande:
    Tillochmed på en stor rumpa? Drömmer
    en rumpa låter utmärkt...bara fantasin sätter gränser
  • MrsAssault

ÅÅÅÅH jag är ensam hemma!!!!!!!!!!!!!! Ingen man ingen svåger, GUUUUUUUUUUD vad skönt! Jag tog just en två timmars tupplur! Jag har inte varit ensam hemma mer än ett par timmar sen typ juli förra året.

• och
    MrsAssault skrev 2011-09-17 19:25:50 följande:
    ÅÅÅÅH jag är ensam hemma!!!!!!!!!!!!!! Ingen man ingen svåger, GUUUUUUUUUUD vad skönt! Jag tog just en två timmars tupplur! Jag har inte varit ensam hemma mer än ett par timmar sen typ juli förra året.
    Härligt!

Hur var det, svågern bodde hos er men skulle flytta, eller? 
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-17 19:43:55 följande:
    Härligt!

Hur var det, svågern bodde hos er men skulle flytta, eller? 
    Han bor här fortfarande men han har träffat en tjej äntligen så han är hos henne nu, han ska flytta om en månad typ, jag "vräkte" honom förra veckan så han kan ju få liiite tid haha Men han kommer hem på tisdag och min man åkte till malaga idag så jag får flera daaagar ensam ska bara äta godis och kolla porr i två dygn.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-17 19:52:28 följande:
    Han bor här fortfarande men han har träffat en tjej äntligen så han är hos henne nu, han ska flytta om en månad typ, jag "vräkte" honom förra veckan så han kan ju få liiite tid haha Men han kommer hem på tisdag och min man åkte till malaga idag så jag får flera daaagar ensam ska bara äta godis och kolla porr i två dygn.
    Fortsätt med det när han kommer tillbaka så smiter han nog iväg till tjejen igen.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 16:26:45 följande:
    Jag vill ha min snuttefilt!
    Har du också en snuttefilt? Skäms
Svar på tråden Trash-tråden