• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 20:19:57 följande:
    Oh ja, fast min snuttefilt är stor.
    Okej. Vågar du ta med dig snuttefilten om du ska på dejt hemma hos en kille där du ska sova över?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 20:36:12 följande:
    Hahaha...

Min snuttefilt finns alltid hos mannen jag gärna sover med. Typ. 
    Fast nu svarar du inte på Birgers fråga, faktiskt.
  • lille Birger

Svaret var lite luddigt. Rynkar på näsan                              typ

• och
    lille Birger skrev 2011-09-17 20:39:48 följande:
    Svaret var lite luddigt. Rynkar på näsan                              typ
    Ja. Dålig stil.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 20:43:24 följande:

Jo.

Snuttefilten är ju där helt enkelt. 
    Så om du skulle sova över hos Birger tex, så skulle snuttefilten med ändå? Drömmer
  • lille Birger
    och skrev 2011-09-17 20:59:13 följande:
    Så om du skulle sova över hos Birger tex, så skulle snuttefilten med ändå? Drömmer
    Jag hade annars, om jag var på bra humör just den dagen, varit villig att dela med mig av min snuttefilt. Den är så pass stor att två personer förmodligen skulle kunna få plats under.
  • lille Birger

Det som jag främst var ute efter med min fråga var om det är något att skämmas över, om det är lämpligt att ta med sig sin snuttefilt när man sover över hos någon, i ett dejtingsammanhang alltså där man inte känner personen så jättebra, man kanske har varit på några enstaka dejter innan övernattningsdejten.

Svar på tråden Trash-tråden