• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Trust me skrev 2013-06-12 09:02:36 följande:
    Det märks att ingen av er har glasögon. De går inte att slicka rena. Funkar ungefär lika bra som att gråta bort maskara.
    Var nu inte så praktisk. Det är tanken som räknas och den var god.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Greece
    Det märks att ingen av er har glasögon. De går inte att slicka rena. Funkar ungefär lika bra som att gråta bort maskara.
    Glasogon er rene etter at en har vasket de, men når de har tørket da er ikke helt rene lenger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand har glasögon
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 10:11:02 följande:
    Inte Mein Kampf, Maria,Hjärta du kan va lugn, jag tänkte mer åt Sven Hassel-hållet till, nu fick jag ju iofs inte välja. Men ändå.
    Du gillar krig...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-12 10:58:19 följande:
    Du gillar krig...
    I måttliga doser.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-12 10:55:00 följande:
    Aynrand har glasögon
    ...Ibland.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 10:59:58 följande:
    I måttliga doser.....
    Haha...bra där
  • PrimitivMan

På tal om Mein Kampf och böcker så har Hans-Helmut Kirst skrivit en utmärkt (eller rättare sagt många)  där huvudpersonen är anti-nazist i någon liten håla och har fördelen av att faktiskt ha läst Mein Kampf och citerar den flitigt för att bekämpa sina nazistiska fiender. När han är på väg med enkelbiljett till Gestapo för något han sagt så försvarar han sig genom att säga "Det här skrev Führern..:". Hmm minns inte vad den heter dock.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • HMD

PM: Låter intressant. Försök luska ut det så ska jag bannemig läsa den i sommar. (trött på deckare) Solig

Hell ain't a bad place to be