• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-06-11 17:44:03 följande:
    Glasögon skulle vara hur bra som helst...det väcker djuret i mig!
    Haha, tänker du också "slampig sekreterare"-look om kvinnor med glasögon? Eller är det tanken att spruta en sats över glasögonen? Hmm har det inte varit ett ämne förut i den här tråden.

Saknar att ha kladdat ned glasögon i mitt sexuella CV. Tror jag i alla fall, kan inte minnas jag gjort det. Träffat en tavla på väggen bakom sängen har jag gjort (var väldigt stolt över den bedriften faktiskt även om det var i yngre dagar) och en del annat som kladdats ned.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-11 17:59:41 följande:
    Jag vill ha dig Aynrand!

(Springer och skaffar glasögon)
    Duktig SLyna!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-11 18:23:23 följande:
    Duktig SLyna!
    Jag är nästan lika ambitiös som du är
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger

Det finns jättemånga snygga sekreterarkvinnor med glasögon:

För att nämna några.

• Nice Girl Wrong Place

Jag googlade "sperm on glasses" och denna bild fanns bland resultatet;

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me

IT-supporten jobbar för fullt som vanligt. Top notch service Skål

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-10 23:06:50 följande:
    Vad tror du om Mein Kampf ???
    Jag har faktiskt läst lite av den, i samband med en nyfikenhet på hans syn på typ marxismen och liknande som han nästan påstod att han inspirerades av lite. Vilket jag tycker är lite galet.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-11 18:57:44 följande:
    Jag har faktiskt läst lite av den, i samband med en nyfikenhet på hans syn på typ marxismen och liknande som han nästan påstod att han inspirerades av lite. Vilket jag tycker är lite galet.
    Båda influerades säkert av Hegel. Han verkar ha påverkat de flesta filosofiska inriktningar under det långa 1800-talet.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-06-11 19:08:00 följande:
    Båda influerades säkert av Hegel. Han verkar ha påverkat de flesta filosofiska inriktningar under det långa 1800-talet.
    Ja Marx gjorde det, så om Hitler inspirerades av Marx...