• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-06-10 17:04:23 följande:
    Frågan är ifall bdsm utövare är psykologiskt mer hälsosamma för de utövar det eller om de utövar det för att de är psykologiskt hälsosammare?

En lydig kvinna är en lycklig kvinna alltså ?  .

Jag tror på det senare.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 17:41:49 följande:
    Jag tror på det senare.
    ja jag med
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Ok nu har jag läst ut ännu en bok av Duras. Jag beställde tre nya inom loppet av fem minuter efter att ha läst ut den. Har en som jag inte läst ännu, i min ägo, men jag vill inte läsa den förrän jag vet att de andra ligger och väntar och Adlibris är inte supersnabba (i min mening, man borde kunna få böckerna redan nästa dag typ).
    Hon är helt fantastisk, jag har läst så himla mycket i mitt liv men aldrig berörts så av en författare.

Oh det är inte lätt att vara jag.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 21:28:27 följande:
    Ok nu har jag läst ut ännu en bok av Duras. Jag beställde tre nya inom loppet av fem minuter efter att ha läst ut den. Har en som jag inte läst ännu, i min ägo, men jag vill inte läsa den förrän jag vet att de andra ligger och väntar och Adlibris är inte supersnabba (i min mening, man borde kunna få böckerna redan nästa dag typ).
    Hon är helt fantastisk, jag har läst så himla mycket i mitt liv men aldrig berörts så av en författare.

Har du glasögon när du läser böckerna?
  • Nice Girl Wrong Place

Glasögon, ett glas bourbon och en cigarrett - ja, mitt kulturella kit.

Sedan ser jag svår ut för att toppa av det hela.

Nejdå. Jag har inte glasögon nej.
    Mitt kännetecken är nog att jag viker sidorna i boken i kanten och kladdar i dem (med penna oftast, ibland med annat).

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 22:46:05 följande:

Mitt kännetecken är nog att jag viker sidorna i boken i kanten och kladdar i dem (med penna oftast, ibland med annat).
    en sann bokälskare med andra ord
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 21:28:27 följande:
    Ok nu har jag läst ut ännu en bok av Duras.

Jag beställde tre nya inom loppet av fem minuter efter att ha läst ut den. Har en som jag inte läst ännu, i min ägo, men jag vill inte läsa den förrän jag vet att de andra ligger och väntar och Adlibris är inte supersnabba (i min mening, man borde kunna få böckerna redan nästa dag typ).

Vad tror du om Mein Kampf ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 22:46:05 följande:

Glasögon skulle vara hur bra som helst...det väcker djuret i mig!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz