• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-28 14:24:00 följande:

Dagens rumpa!
    Jag skulle kunna krypa in och lägga mig under henne faktiskt. Drömmer Det är tillräckligt stort för att jag ska få plats! Solig
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-28 14:24:00 följande:

Dagens rumpa!
    som en inbjudan..
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-06-28 16:39:04 följande:
    Jag skulle kunna krypa in och lägga mig under henne faktiskt. Drömmer Det är tillräckligt stort för att jag ska få plats! Solig

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Läste nyheterna på DN.se nu på morgonen...

"– Jag litar inte längre på vad de säger och jag tänker inte låta min bebis bada i det här vattnet, säger Johanna som i förra veckan blev mamma till Oliwiah."

Mvh,
    Mharijah 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    http://www.aftonbladet.se/kultur/bokrecensioner/article17042234.ab
    Tankar, den som orkar läsa?

Det jag känner är lite trist är att det, liksom i allt, går mode i dessa saker och böjelser. 
    Däremot tycker jag att det är kul att folk börjar experimentera lite med sitt sexliv, mer sex åt folket liksom.

Men jag är så övertygad om att dynamiken mellan en dominant och en undergiven och allt som finns däremellan är väldigt svårt att förklara och skriva en bok om (bevisligen!). Jag tror att om man själv inte varit på den där platsen blir det bara torrt och konstigt när man försöker skriva om det.
    Tänkte testa denna bok, vända roller,  http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185000477
    Skulle skriva något mer skitviktigt, men nu blev jag avbruten av min dotter haha...
  • Nice Girl Wrong Place

Jo just det. Tänkte säga att de känslor jag tycker stundvis är lättast att relatera till är de i "Secretary".
    Hennes djupa önskan, nästan desperation, att få känna (fysiskt och mentalt), allt det där underbara.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-27 23:10:40 följande:
    "Volver"     är en väldigt bra film! 
    Det är den säkert, min kära MARIA, men det är fanimej Plutonen också !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-06-29 10:28:26 följande:
    Det är den säkert, min kära MARIA, men det är fanimej Plutonen också !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haha fast jag gillar willem dafoe
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz