• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    SoligHMD skrev 2013-07-20 00:17:32 följande:
    Sex och mat är ganska nära besläktat. Jag vet faktiskt inte varför det är så.. Ett mysterium värdigt sherlcock holmes
    Känner spontant att det finns för lite trådar om sånt här.
    Ja.

Jag tror att Aynrand gärna utvecklar detta ämne alldeles strax. Jag kommer logga ut då.
    The hard way is the right way.
  • HMD

Ah. Ser fram emot detta. Får se om jag orkar logga in imorgon.

Visualiseringens förbannelse.

• PrimitivMan

Bakning och sex är rätt närbesläktat också tex.

För övrigt tror jag att jag kan ta risken att Nigella har en stor rumpa. Jag kan nog tänka mig att offra någon natt på henne om jag inte har annat för mig. I alla fall om han lagar en god brunch.  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-20 00:10:57 följande:
    Jag har inte studerat henne närmare, men hon borde ha en ganska fyllig rumpa som nallen kan gömma sig bakom? Plus att hon säkert kan steka pannkakor.

Jag tror att nallen kommer att rymma till Nigella om han läser det här tipset.  
    Just nu är det ingen risk iom att han sover.
    Intressant att du nämner pannkakor eftersom det är precis vad han ligger och drömmer om i skrivandets stund:

Nallen kan knappt ha några hemligheter alls för mig eftersom jag ofta sitter vaken ett tag efter han somnat och ser alltihop!

• lille Birger
    HMD skrev 2013-07-20 00:08:31 följande:
    Mat-porr?

Har läst att Nigella är singel nu.

Tror Birger att hon skulle kunna bli en bra mamma åt nallen?
    Bara hon inte får för sig att göra stekt nallebjörn så är hon nog lämplig för det ja.
  • och
    lille Birger skrev 2013-07-20 01:04:27 följande:
    Just nu är det ingen risk iom att han sover.
    Intressant att du nämner pannkakor eftersom det är precis vad han ligger och drömmer om i skrivandets stund:

Nallen kan knappt ha några hemligheter alls för mig eftersom jag ofta sitter vaken ett tag efter han somnat och ser alltihop!

Men du ser ju inte vad som ligger under pannkakorna? 
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-20 01:10:49 följande:
    Men du ser ju inte vad som ligger under pannkakorna? 
    Om det är något som nallen skulle få för sig att gömma under sin pannkakshög så är det väl möjligen sötsaker eftersom vi på sistone har haft en del diskussion om nallens intag av det.
  • och
    lille Birger skrev 2013-07-20 01:15:44 följande:
    Om det är något som nallen skulle få för sig att gömma under sin pannkakshög så är det väl möjligen sötsaker eftersom vi på sistone har haft en del diskussion om nallens intag av det.
    Det är en present som han ska ha med till Nigella så han ska få flytta in där. Inget matlagningsredskap, om du nu trodde det.
  • Trust me

Jag tror Nallen föredrar Leilas bak.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.