• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    HMD skrev 2013-07-11 17:30:49 följande:
    Haha :) way to go. Smack that ass!!
    Jag reagerade också på att översta bilden är väldigt fin.
  • HMD

birger : Ja det var den jag mena.  God sommar på dig Solig

• Nice Girl Wrong Place

Svensk damfotboll tas emot så vackert i Sverige...

Jag är inget stort fotbollsfan, men det är äckligt vad folk häver ur sig. Gör mig skitsur.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    HMD skrev 2013-07-11 17:39:32 följande:
    birger : Ja det var den jag mena.  God sommar på dig Solig
    Glad sommar! Cool

Det existerar tydligen rasism inom damfotbollen: feministisktperspektiv.se/2013/06/29/em2013-lat-herrfotbollen-tjana-som-ett-foredome/  Bara två utomnordiskt klingande namn av 41 i landslaget.

Min nalle får inte spela fotboll. Han skulle gärna vara med barnen och spela, men han är så liten att han skulle bli mot om bollen kommer på honom. Det är för farligt för nallen.
  • och
    lille Birger skrev 2013-07-11 20:48:06 följande:
    Glad sommar! Cool

Det existerar tydligen rasism inom damfotbollen: feministisktperspektiv.se/2013/06/29/em2013-l.../  Bara två utomnordiskt klingande namn av 41 i landslaget.

Min nalle får inte spela fotboll. Han skulle gärna vara med barnen och spela, men han är så liten att han skulle bli mot om bollen kommer på honom. Det är för farligt för nallen.
    Han kan kanske vara domare? Är han bra på att blåsa i visselpipor?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-11 21:16:04 följande:
    Han kan kanske vara domare? Är han bra på att blåsa i visselpipor?
    Frågan är om spelarna skulle lyssna på honom. Med tanke på hur liten han är har han ju inte någon vidare auktoritet.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-07-12 00:12:12 följande:
    Frågan är om spelarna skulle lyssna på honom. Med tanke på hur liten han är har han ju inte någon vidare auktoritet.
    Såvitt jag minns, Birger, så har den lille knallen tillgång till en Ingram (tror det var en MAC-10 i 9 mm, inte .45 ACP). Skicka med honom den, så skall du nog fan få se att dom jävlarna lyder hans minsta pip från visslan.

Jag lovar. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-11 19:02:20 följande:
    Svensk damfotboll tas emot så vackert i Sverige...

Jag är inget stort fotbollsfan, men det är äckligt vad folk häver ur sig. Gör mig skitsur.

Mitt fina svar från igår blev borttaget av moderatorerna. Den här delen kan jag nog återberätta utan att få på skalle igen:

Tja du kan trösta dig med att om det går bra för dam-landslaget så kommer de höjas till skyarna och vara det bästa som finns och vårt allra folkkäraste lag.

Det jag sa om herrfotbolls homosexuella inslag vågar jag inte återberätta även om jag tyckte det var oskyldigt. Men jag kan väl säga en sak, är det inte lite skumt med ett lag som heter "BK Häcken" ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2013-07-12 10:40:35 följande:
    Såvitt jag minns, Birger, så har den lille knallen tillgång till en Ingram (tror det var en MAC-10 i 9 mm, inte .45 ACP). Skicka med honom den, så skall du nog fan få se att dom jävlarna lyder hans minsta pip från visslan.

Jag lovar. 
    Ja, det skulle nog hjälpa.

Nalle
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-07-12 17:02:46 följande:
    Mitt fina svar från igår blev borttaget av moderatorerna. Den här delen kan jag nog återberätta utan att få på skalle igen:

Tja du kan trösta dig med att om det går bra för dam-landslaget så kommer de höjas till skyarna och vara det bästa som finns och vårt allra folkkäraste lag.

Det jag sa om herrfotbolls homosexuella inslag vågar jag inte återberätta även om jag tyckte det var oskyldigt. Men jag kan väl säga en sak, är det inte lite skumt med ett lag som heter "BK Häcken" ?

Make love, not english quotes...