• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Det finns massor av låtar om kärlek, lycklig eller olycklig. Men det finns väldigt få låtar som uttrycker kåthet och åtrå. På ett bra sätt i alla fall. Utan att bli sliskigt sentimentalt eller vulgärt. Men jag kom att tänka på den här låten när jag hade en tripp "down memory lane" på YouTube. Fast jag känner mig lite lastgammal att rekommendera en 30 år gammal låt men väl värd att återupptäckas. Sjukt skön låt och text. 

">

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Jag funderar på att använda den här på alla mötesförfrågningar jag får på jobbet:

Efficiency - Demotivational Poster 

• PrimitivMan

Haha den här är sanning:

With This... - Demotivational Poster 

Vi stackars män manipuleras för jämnan.  

• TheCoopers
    Yoyna skrev 2013-07-16 20:32:17 följande:

Vad tror du att han gjorde och? Oskyldig

Hej du! {#emotions_dlg.flower}
    I'm the me I choose to be ...
  • Aynrand

rumpor i tråden tack!?

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • HMD

Mat-porr?

Har läst att Nigella är singel nu.

Tror Birger att hon skulle kunna bli en bra mamma åt nallen?

Det tror jag.

• och
    HMD skrev 2013-07-20 00:08:31 följande:
    Mat-porr?

Har läst att Nigella är singel nu.

Tror Birger att hon skulle kunna bli en bra mamma åt nallen?

Det tror jag.
    Jag har inte studerat henne närmare, men hon borde ha en ganska fyllig rumpa som nallen kan gömma sig bakom? Plus att hon säkert kan steka pannkakor.

Jag tror att nallen kommer att rymma till Nigella om han läser det här tipset.  
    The hard way is the right way.
  • HMD

Jag hittar inte en enda bild på henne bak(ifrån)

• och
    HMD skrev 2013-07-20 00:13:46 följande:
    Jag hittar inte en enda bild på henne bak(ifrån)
    Det är antagligen hennes rika ex som har tvingats köpa in alla bilder på rumpan från fotograferna. Detta pga att den är så stor, och hon har komplex för det.
    The hard way is the right way.
  • HMD

Sex och mat är ganska nära besläktat. Jag vet faktiskt inte varför det är så.. Ett mysterium värdigt sherlcock holmes
    Känner spontant att det finns för lite trådar om sånt här.