• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 21:49:42 följande:
    jag tänker på din rumpa............
    Såklart...

"...Dr Weatherby explained: "Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation."

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:51:39 följande:
    Såklart...

"...Dr Weatherby explained: "Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation."

alltså är det bra för hälsan...
    din rumpa är bra för mig...hela du är bra för mig!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 21:53:31 följande:
    alltså är det bra för hälsan...
    din rumpa är bra för mig...hela du är bra för mig!
    Undra om det funkar på kvinnor (snälla kalla mig lammkött!) under 40 också?
    Typ att kvinnor under 40 bör tillbringa ett antal minuter (eller timmar, varför vara så noga) med att stirra på en penis storlek större?
    Att det är bra för hälsan?

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:50:19 följande:
    www.dailyrecord.co.uk/news/health/doctors-say...

"She also recommends that men over 40 should spend at least 10 minutes daily admiring breasts sized D-cup or larger."

Min gåva till dig. A more healthy life.
    Varsågod. 
    haha så roligt
    du är underbar!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:58:04 följande:
    Typ att kvinnor under 40 bör tillbringa ett antal minuter (eller timmar, varför vara så noga) med att stirra på en penis storlek större?

det är mkt bra för dig!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:58:04 följande:

Tänker du genomföra en vetenskaplig undersökning? Kommer du att vara iförd en vit rock, och ha svarta glasögon och uppsatt hår med?
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 21:59:43 följande:
    haha så roligt
    du är underbar!
    Kyss!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 22:00:24 följande:
    det är mkt bra för dig!
    Jag tror dig genast och utan något som helst tvivel. Det känns sannerligen bra. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-08-08 22:00:52 följande:
    Tänker du genomföra en vetenskaplig undersökning? Kommer du att vara iförd en vit rock, och ha svarta glasögon och uppsatt hår med?
    Och röda läppar?
    Ja, självklart om det är vad som krävs. Jag har stor respekt för vetenskapen.