• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-11 17:52:17 följande:

Jobbigt! Önskar jag kunde hjälpa dig där.
    Köp en ny?
    Barn och katter är sköna att krama. Och vissa män.  
    Tack. Hjärta

Ulfsas har lovat att komma förbi med en kasse chokladkakor lite senare, så det ordnar sig nog. Förutsatt att han köper rätt sort då. 
    The hard way is the right way.
  • ulfsas
    och skrev 2013-09-11 23:14:09 följande:
    Tack. Ulfsas har lovat att komma förbi med en kasse chokladkakor lite senare, så det ordnar sig nog. Förutsatt att han köper rätt sort då. 
    The hard way is the right way.

Får väl köpa en tio sorter så iaf någon blir rätt. :) Sitter hemma och skall ha jour mella kl 1125 och 2125. Fjärde dagen. Ännu har ingen ringt. Kanske dags att sätta på telefonen.....
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-11 22:22:46 följande:

Haha undra om han är ok med att jag skriver ut det, han har det ej på sin presentation...
    Han är typ mellan 45-50 någonstans  
    Jag är typ där någonstans också. Män i vår ålder skall unga flicksnärtor som du säga Ni till, niga fint inför och behandla med vördnad . Annars blir vi gramse och tar fram bältet och visar hur olydiga flickor blev behandlade på vår tid när de var respektlösa. 

Det är problemet med dagens samhälle. Flickor som springer vind för våg som tror de kan göra vad de vill utan en fast men kärleksfull  hand som styr dem. Jag tror jag måste göra en insats här. Det får bli dagens goda gärning tror jag. 

/Hederlig skattebetalare
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-09-11 23:14:09 följande:
    Tack. Hjärta

Ulfsas har lovat att komma förbi med en kasse chokladkakor lite senare, så det ordnar sig nog. Förutsatt att han köper rätt sort då. 
    Kinky Crème Brûlée Bites

Sån choklad?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-09-13 18:57:54 följande:
    Fredag, hipp hipp hurra!!! 

Jag var i Rinkeby idag.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-09-13 20:21:54 följande:
    Kändes det bra?
    Ja, men jag hittade ingenstans att låsa fast cykeln i, så den fick bara stå som den var.
  • lille Birger

Cykeln stod dock kvar oskadd när jag kom tillbaka och hämtade den. Jag var i utkanten av Rinkeby, inte i centrala.

• lille Birger

Nallen är inte direkt någon stjärna i köket, jag tror faktiskt inte att han kan tillaga en enda råvara. Men att blanda Oboy vet han iaf hur man gör.

Han dricker oboy till frukost varje morgon och blir kladdig runt munnen, men "det är det värt" säger nallen belåtet.