• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Hmm undras om man kan få kvällspressen att köpa mina teorier om intergalatiska jätterumpor. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Samtalsämnet tråkar verkligen ut mig...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:10:44 följande:
    Oralsex och rumpor?

Vi kan prata om stickning istället om det passar dig bättre?  
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-09-08 22:14:02 följande:
    Oralsex och rumpor?

Vi kan prata om stickning istället om det passar dig bättre?  
    Mest rumpor.
    Känns som om allt har sagts liksom. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:19:49 följande:
    Mest rumpor.
    Känns som om allt har sagts liksom. 
    Det är bara bilden som saknas.

Men vi kan diskutera garn och sånt? Jag kan inte det här så bra, men visst är rosa garn fint? Det kan man säkert sticka en rosa tröja av. 
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 21:52:53 följande:
    Ja precis! Det är hög tid att göra en analblekning innan vi alla dör
    Analblekning måste vara höjden av mänskligheten...världen kan gå under...vi har analblekning
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-09-08 22:21:58 följande:
    Det är bara bilden som saknas.

Men vi kan diskutera garn och sånt? Jag kan inte det här så bra, men visst är rosa garn fint? Det kan man säkert sticka en rosa tröja av. 
    Jag hade en period i mitt liv när jag skulle sticka. Men sedan tröttnade jag. Jag stickade typ en halv halsduk, roligare än så var det inte.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:10:44 följande:
    Vad skulle göra dig glad?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-08 22:24:15 följande:
    Vad skulle göra dig glad?

Tror du att alla som läser verkligen vill veta det? Haha...

Jag svarar...jordgubbar. 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:25:23 följande:

Tror du att alla som läser verkligen vill veta det? Haha...

Jag svarar...jordgubbar. 
    kan du vara tydligare?