• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-23 21:38:35 följande:
    såklart............

Anständighet is my middle name!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:40:09 följande:
    Jag vet inte PM, förtjänar du en?
    Antagligen inte
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-23 21:39:47 följande:

Anständighet is my middle name!
    du är onekligen en mkt fin flicka...
    /en som vet
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:39:43 följande:
    Hej NG! Jag vet inte... Same same antar jag? En dag i taget? Huvudet upp och fötterna ner osv?

Själv då? Mycket Aaaa och Eeee?

Ah...ja lite samma samma här också. Mycket Aaaa och Eeee men vill ha ännu mer!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand

gillar tanken på glory hole (om jag vet vem som suger)

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Yoyna

A: försvinner inte lite av grundtanken med GH om man vet vem som är där bakom???

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-23 21:43:22 följande:
    du är onekligen en mkt fin flicka...
    /en som vet

Tack fina du. 
  • Yoyna

NG: som vanligt hoppas jag att du får det du vill ha eftersom jag vet att du förtjänar det.