• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Däremot är jag lite irri över att den (min rumpa) inte är öm.
    Om det gör mig iffy, vet jag inte. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-09 18:56:01 följande:
    Däremot är jag lite irri över att den (min rumpa) inte är öm.
    Om det gör mig iffy, vet jag inte. 
    Haha. Ja en slynas rumpa bör alltid vara lite öm. Det är alls inte iffy och jag förstår din irri

För övrigt är jag övertygad om att det är alls ingen fel på din rumpa. Förutom att den då inte är öm. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Är det bara jag som känner mig sjukt trött på allt snack om dessa bildtrådar (el för den delen bildtrådarna i sig). Who gives a shit typ.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-10 15:16:04 följande:
    Är det bara jag som känner mig sjukt trött på allt snack om dessa bildtrådar (el för den delen bildtrådarna i sig). Who gives a shit typ.
    Shoot them all!

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 23:23:26 följande:
    - låter handen dansa nerför din mage, din stora kuk är sannerligen en tröst...
    fint...du är en sann poet
    kyss
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-10 22:07:37 följande:
    fint...du är en sann poet
    kyss

Tänker alltid på dig
    Kyss
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-10 22:08:59 följande:

Tänker alltid på dig
    Kyss
    pratar du om öm rumpa nu eller hur?

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-10 22:10:21 följande:
    pratar du om öm rumpa nu eller hur?

Haha ja det med... 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-10 22:16:37 följande:

Haha ja det med... 
    what else?
    Demon