• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 23:01:09 följande:
    Haha ok. 
    Spännande trosa!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger

Det där verkar vara en stringtrosa som är öppen baktill. Det bästa från två världar alltså.

• Nice Girl Wrong Place

Jag saknar klockan nere i högra hörnet jättemycket med Windows 8!
    Nu måste jag liksom röra några fingrar för att se vad klockan är?
    Ocoolt. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-09-08 23:06:32 följande:
    Det där verkar vara en stringtrosa som är öppen baktill. Det bästa från två världar alltså.
    Helt fantastiskt
  • Orcha
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 23:03:24 följande:
    Jag vet inte
    Hmm...

Jag är iaf full av kärlek och sånt skit.

Tänkte skriva nåt lööövpoem, nån med på en fortsättning?

-Jag andas din hud, känner din röst.
    (fortsätt...)
    Make love, not english quotes...
  • Orcha
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 23:23:26 följande:
    - låter handen dansa nerför din mage, din stora kuk är sannerligen en tröst...

Hahahaa...
  • Orcha
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 23:01:37 följande:
    Iffy och irri?? 
    Iffy, skum - konstig - opålitlig
    Irri, irriterad 
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-09-09 08:19:15 följande:
    Iffy, skum - konstig - opålitlig
    Irri, irriterad 
    Jag är lite iffy för att jag pratar om intergalaktiska rumpor. Sorry iffy är mitt normaltillstånd . NG är lite irri för att hon tittade sig i spegeln och fick för sig att hennes rumpa hade vuxit och därför blev lite irri över ämnet. 

Alltså inga rumpor. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-09 18:14:14 följande:
    Jag är lite iffy för att jag pratar om intergalaktiska rumpor. Sorry iffy är mitt normaltillstånd . NG är lite irri för att hon tittade sig i spegeln och fick för sig att hennes rumpa hade vuxit och därför blev lite irri över ämnet. 

Alltså inga rumpor. 
    Jag är en förespråkare av runda, välsvarvade rumpor ska du veta PM