• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Den här tillägnar jag alla kvinnor: 

Blir på party humör, fast jag måste sitta hemma och vänta på att äldsta dottern skall ringa så jag kan möta henne vid bussen. Egentligen är jag för trött att tänka på party men man måste ju försöka hålla sig vaken .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Orcha

I´m in löööve....

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • lille Birger
    Orcha skrev 2013-10-12 02:14:33 följande:
    I´m in löööve....
    Kul att du också uppskattar hennes bleka rumpa ihop med röda trosor och skor. Glad
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-10-12 02:14:33 följande:
    I´m in löööve....
    I mig menar du ? Ja det måste det ju vara. Jag var ju den siste som skrev i tråden och dessutom är jag väldigt älskvärd. Hade jag varit kvinna skulle jag valt mig tveklöst. . Puss på mig själv. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Orcha
    lille Birger skrev 2013-10-12 16:17:21 följande:
    Kul att du också uppskattar hennes bleka rumpa ihop med röda trosor och skor. Glad

PrimitivMan skrev 2013-10-12 16:22:51 följande:
    I mig menar du ? Ja det måste det ju vara. Jag var ju den siste som skrev i tråden och dessutom är jag väldigt älskvärd. Hade jag varit kvinna skulle jag valt mig tveklöst. . Puss på mig själv. 

Lördagens dubbla asgarv infann sig för 30 sekunder sen.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-10-11 22:09:21 följande:
    Den här tjejen är sensationell:

sensationellt matig

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-10-11 22:09:21 följande:
    Den här tjejen är sensationell:

Vad tror du hon säger just nu?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand

Då Ng visade en mkt vältränad tjej...detta borde Birger gilla...an gillar rumpor och muskler....
    om man bortser från muskelmassan så har hon faktiskt en fin rumpa...

• lille Birger
    Aynrand skrev 2013-10-13 16:45:11 följande:
    Då Ng visade en mkt vältränad tjej...detta borde Birger gilla...an gillar rumpor och muskler....
    om man bortser från muskelmassan så har hon faktiskt en fin rumpa...

Då gillar jag den här tjejen bättre: