• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

Bingo!

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • och
    Aynrand skrev 2013-10-05 15:12:23 följande:
    nej
    måste skriva nå´t för att få bort denna håriga rumpa från sidan
    Jaha. Du kunde ju skrivit något om min fantastiska analys av fransmän annars? Solig

Eller posta bilder på män med väldigt muskulösa armar. Gärna män iförda kängor. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-10-05 15:14:45 följande:
    nej
    måste skriva nå´t för att få bort denna håriga rumpa från sidan
    Tack! Din insats uppskattades. Jag har inte vågat gå in i tråden sedan den där håriga rumpan dök upp.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    och skrev 2013-10-05 15:30:22 följande:
    Jaha. Du kunde ju skrivit något om min fantastiska analys av fransmän annars? Solig

jag missade din analys...kan du ta upp den igen

kängor...varför kängor...har du en "crush" där...grova gubbar i kängor sätter på Och....?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-10-05 17:48:58 följande:
    Tack! Din insats uppskattades. Jag har inte vågat gå in i tråden sedan den där håriga rumpan dök upp.
    vsg...hade loggat in ett par ggr och såg den där icke poetiska håriga röv och gjorde grimaser varje gång...lite som att tugga i en citron...
    blä!
  • och
    Aynrand skrev 2013-10-05 18:07:26 följande:
    jag missade din analys...kan du ta upp den igen

kängor...varför kängor...har du en "crush" där...grova gubbar i kängor sätter på Och....?

Tänk polisens insatsstyrka.
  • PrimitivMan

Här får du ett helt gäng med män i kängor. En pluton borde ev kunna räcka för dina behov :

• PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2013-10-05 18:18:32 följande:
    Här får du ett helt gäng med män i kängor. En pluton borde ev kunna räcka för dina behov :

Tekniskt missöde i förra inlägget

• och
    PrimitivMan skrev 2013-10-05 18:19:41 följande:

Tekniskt missöde i förra inlägget

Tack. Jag antar att alla har knäppt upp gylfen. Lite dumt att du redigerade bort den biten.
  • lille Birger

Eller posta bilder på män med väldigt muskulösa armar.
    Här är en kille med både armar och ben: