Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-30 23:39:49 följande:
    Jag undrar lite stilla hur det kommer sig att jag, som verkligen bor i samma del av landet som dig Agri, inte ens varit i närheten av att bli ihopbuntad...? Skrämmer jag dig? eller ligger det en viss sanning i ochs påstående? (själv är jag alldeles för artig för att påstå något sådant!)

Det hoppas jag inte. För jag gillade det där förslaget med att paketera, leverera och assistera. Går det inte att lita på Agri?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 00:25:19 följande:

Jag känner mig så TORR i ert dekadenta sällskap.

Skärp er!!! 

Äter äppelskivor som jag doppar i ovispad vaniljsås. Känns helt normalt. 

Hehe förenklad äppelkaka för den som är lat

och ja flickorna borde verkligen skärpa till sig. Man blir ju alldeles förskräckt *chockad*
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-31 00:32:18 följande:
    Jag blir gärna skärpt. Någon manlig man med läderbälte?
    Se så inte sådana tankar. Då får du bara svårt att somna.
  • PrimitivMan

Se nu vad du gjorde Agri. Att säga sånt i den här tråden är som att komma med ett helrör till törstande alkoholister

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 00:50:27 följande:
    Klockan är snart 1 och jag diskuterar rasism och rotting parallellt.
    Jag behöver sova...

{#emotions_dlg.flower}  
    Switchar du? I ena tråden utdelar du pisk och i den andra pratar du om att få
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-31 00:52:25 följande:
    Väldigt oskyldigt alltså!!!!
    Skulle nog säga den absoluta motsatsen till oskyldig. Börjar nog hålla med Agri att du bara spelar snäll och oskyldig. Det där var riktigt snuskigt och kinky.

Får massa associationer till engelsk flickskola. Flickor uppklädda i skoluniform.

NG är den flitiga eleven som sitter längs fram och svarar på alla frågor. Som har antagit en strikt vetenskaplig syn på snuskande. Har teoretisk kunskap om alla sexuella perversioner och testar dem i praktiken med ett energiskt sinnelag.

Yoyna är den snälla och väna eleven som sitter längst framme (tafsande på NG under skolbänken dock) och ler åt läraren. Men sitter och drömmer om orgier efter skoltid och ritar obscena teckningar i skolböckerna.

Agri och Och är de två misanpassade eleverna längst bak som hånglar med varandra under lektionen. När de inte bråkar och drar varandra i håret.

Aynrand är den snuskiga och perversa läraren som fått undervisningsförbud i Frankrike och nu fått söka sig till England istället.

BJ är den stackars snälla gossen från ett fattigt hem som är på flickskolan för att få gratis privatlektioner av Mrs Bigbutt.

Själv är jag den fd läraren som befinner mig på ett vårdhem efter att ha fått ett nervöst sammanbrott. Vaknar skrikande om nätterna "Nej fy flickor. Inget sånt snusk på mina lektioner".

Vad som sker efter skoltid överlåter jag på er egen fantasi.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-31 09:26:15 följande:
    Jag döööööööööööööör!!!!

Fast jag skulle nog säga att Yoyna är den flitiga eleven som svarar snällt på alla frågor.
    NG ifrågasätter allt till förbannelse.
    Agri hånglar upp och av konkurrensskäl så att hon inte ska höra vad som pågår på lektionerna.
    Stackars BJ lär också snart få nervöst sammanbrott av de missanpassade flickorna.

Dessutom hånglar jag garanterat upp varenda manlig lärare jag hittar eftersom jag går igång på auktoriteter (vilket jag är ganska säker på att de andra töserna gör också ).

Skillnaden mellan PM och Aynrand är att PM lär få psykbryt av all uppmärksamhet medans Anyrand kommer jäsa runt och pösa som en kung bland alla fina flickor han kan besudla med sitt smutstiga sinne.
    Sant. Ja precis NG är flickan som flitigt räcker upp handen och svarar på frågor och ifrågasätter allt.

Jag skulle definitivt få psykbryt av den uppmärkelsen ja. Mer än två flickor samtidigt och det blir för mycket för mitt ömtåliga sinnelag .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:07:07 följande:
    Ahahahahaaa...
    Nja?!? Håller med om beskrivninarna på alla, förutom mig själv
    Men glad att jag framstår så...erhm, prydlig. 
    Prydlig är kanske inte det ord jag hade valt .  Agris version är bättre än min.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:11:55 följande:
    Haha ja lite mer så.
    Yoyna sitter absolut längst fram och svarar på alla frågor.
    Jag kan eventuellt sitta längst fram men vad som utmärker mig är nog att jag helst sitter ensam försöker se svår ut (typ).

Skarp och mycket korrekt beskrivning av skillnaden mellan PM och Aynrand. Jag ser det framför mig...

BJ kan inte bestämma sig för om han ska rodna och gömma sig, eller stanna kvar och dregla över alla putande rumpor.      
    Ja det skulle helt klart leda till mental härdsmälta. "Alla dessa bröst. Oj oj. Och alla dess kroppsöppningar att fylla upp. Bara två händer, en tunga och en k.. Hur skall jag hinna med tillfredställa alla. Kan jag ta fötterna till hjälp kanske? Näsan med? Arggh" *TILT*, *OVERLOAD* *GENERAL PROTECTION FAULT*
Svar på tråden Trash-tråden