Yoyna skrev 2012-01-31 00:52:25 följande:
Väldigt oskyldigt alltså!!!!
Skulle nog säga den absoluta motsatsen till oskyldig. Börjar nog hålla med Agri att du bara spelar snäll och oskyldig. Det där var riktigt snuskigt och kinky.
Får massa associationer till engelsk flickskola. Flickor uppklädda i skoluniform.
NG är den flitiga eleven som sitter längs fram och svarar på alla frågor. Som har antagit en strikt vetenskaplig syn på snuskande. Har teoretisk kunskap om alla sexuella perversioner och testar dem i praktiken med ett energiskt sinnelag.
Yoyna är den snälla och väna eleven som sitter längst framme (tafsande på NG under skolbänken dock) och ler åt läraren. Men sitter och drömmer om orgier efter skoltid och ritar obscena teckningar i skolböckerna.
Agri och Och är de två misanpassade eleverna längst bak som hånglar med varandra under lektionen. När de inte bråkar och drar varandra i håret.
Aynrand är den snuskiga och perversa läraren som fått undervisningsförbud i Frankrike och nu fått söka sig till England istället.
BJ är den stackars snälla gossen från ett fattigt hem som är på flickskolan för att få gratis privatlektioner av Mrs Bigbutt.
Själv är jag den fd läraren som befinner mig på ett vårdhem efter att ha fått ett nervöst sammanbrott. Vaknar skrikande om nätterna "Nej fy flickor. Inget sånt snusk på mina lektioner".
Vad som sker efter skoltid överlåter jag på er egen fantasi.