Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2013-10-24 21:35:37 följande:
    Marie-Pierre Bouchard, Just For Laughs. Mycket fin röv.

Se hela klippet här :

" rel="nofollow" target="_blank">

Henne arsle är bara så grant... 
    lite platt i min smak
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 22:42:31 följande:
    Nästan alla rumpor är fina men jag gillar slanka kroppar med kurvor mest av allt
    En markerad midja med en vacker rund rumpa är vackert...och nu snackar jag inte Birger-style.
    Utan mer.... 

Something to dig into

Precis
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-10-26 16:46:44 följande:
    Ja du har helt rätt. det är dubbelt (per 100 000) så många vita män än svarta män som begår självmord. Även andra etniska grupper har lägre frekvens. Jag undrar varför det är så att vita män har högst självmordsfrekvens? 

www.suicide.org/suicide-statistics.html

existentialism kombinerat med att man har det bättre än andra......
  • Aynrand

Med existentialismen menade jag att den västerländska männskan har så många av sina behöv tillfredsställda och ändå är hon olycklig....och söker ..och söker en lycka hon inte hittar...var finns den lycka

Människan i många fattiga länder har inte den lyx, pratar man Afrika så är många förtryckta och sedan förtrycker de sina fruar och döttrar....(låter jag bitter?)
    Nej de är inte lyckligare utan har inte den lyx helt enkelt....eller är de lyckligare om man definierar lycka som mat på bordet och tak över huvudet...en fru som ler (av rädsla för att får en örfil och en dotter som vrider sig i smärta efter att ha blivit könsstympad).

Den tomhet som den västerländska människa bär i sin själ är i min mening det som driver henne att ta livet av sig. Framgångsrika människor kan ibland göra det med

Att ta livet av sig var mkt vanligt i vissa kulturer dock av helt andra skäl. Hos Nordamerikanska indianer brukade de gamla lämna gruppen för att dö ensam då de blev en belastning för gruppen och dess överlevnad. I andra fall tog man livet av dem....

• Aynrand

Ass

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-29 21:44:12 följande:
    Alltså nej glöm att jag skrev något, jag orkar inte diskutera jag skulle bara behöva en omskakande orgasm...
    precis!
    Kyss
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 09:17:21 följande:
    ULF !!!!!  FÖR FAN....

Som kapten på skutan, så föreslår jag att du inför, enligt nedan bilagda bilaga, följande genomgång av säkerhetsföreskrifterna. Innan du för fram gasreglaget på max och släpper bromshelvetet...

" rel="nofollow" target="_blank">

Kul länk skulle älska en sådan safety demonstration...Killen dansar skitbra o det hela ser inte så cheap ut

• Aynrand

Ulfsas..jag har en fråga till dig
    Jag har väldigt ofta undrar en sak...de senaste åren upplever jag att de flesta landningarna är väldigt hårda
    Ibland kan det smälla å hårt att flygplanet till och med studsar...
    Jag minns en tid då piloter hade skoj med att leverera en sömlös landning som knappt märktes följd av applåder från passagerarna ..idag är det Kabooum!!!!! med små skrik haha

Är det bara ett intryck eller har det skett en förändring

Lagom mkt kabooum är kul. Jag älskar bäst start och landning, start för jag älskar att höra motorerna som skriker och landningen för den kraftiga inbromsningen

• Aynrand
    ulfsas skrev 2013-11-01 16:04:07 följande:
    Njae, det beror ju helt på pilotens skill och vädret. Alla gör vi bonnlandningar ibland som vi kallar det.
    En vindstöt är osynlig och den kan överraska ibland. 

Skall också sägas att en mjuk landning på en kort och hal bana kan räknas som direkt farlig och en hård landning på en lång bana är onödig. En för situationen väl anpassad landning är den bästa. Jag är nöjd om den blir som jag planerat.
    I exemplet ovan så blir passagerarna säkert nöjda bara om landningen varit mjuk. Ovetandes om att höll på att kana av. Jämför med Air France i Montreal där det gick illa.

På Skiathos så är det en tor kort bana. Mycket kort för en Boeing 737-800 (Max Landing Weight 66.3 ton) som jag flög med i början. Nu kör man med den mindre och lättare B737-700. Då la man inte prioritet på att landa mjukt. Rätt sättningspunkt och max autobrake på en torr bana känns lite våldsamt så jag brukade upplysa passagerarna om det innan. 
    Tack för förklaringar.... bomblandning..jag gillar ordet...jag gillar bomblandningar faktiskt.
  • Aynrand
    ulfsas skrev 2013-11-01 17:30:56 följande:
    Bonn (aka bonde) landningar skall det vara.
    Glad
Svar på tråden Trash-tråden