Trash-tråden
Se hela klippet här :
" rel="nofollow" target="_blank">
Henne arsle är bara så grant...
Med existentialismen menade jag att den västerländska männskan har så många av sina behöv tillfredsställda och ändå är hon olycklig....och söker ..och söker en lycka hon inte hittar...var finns den lycka
Människan i många fattiga länder har inte den lyx, pratar man Afrika så är många förtryckta och sedan förtrycker de sina fruar och döttrar....(låter jag bitter?)
Nej de är inte lyckligare utan har inte den lyx helt enkelt....eller är de lyckligare om man definierar lycka som mat på bordet och tak över huvudet...en fru som ler (av rädsla för att får en örfil och en dotter som vrider sig i smärta efter att ha blivit könsstympad).
Den tomhet som den västerländska människa bär i sin själ är i min mening det som driver henne att ta livet av sig. Framgångsrika människor kan ibland göra det med
Att ta livet av sig var mkt vanligt i vissa kulturer dock av helt andra skäl. Hos Nordamerikanska indianer brukade de gamla lämna gruppen för att dö ensam då de blev en belastning för gruppen och dess överlevnad. I andra fall tog man livet av dem....
Ass
Ulfsas..jag har en fråga till dig
Jag har väldigt ofta undrar en sak...de senaste åren upplever jag att de flesta landningarna är väldigt hårda
Ibland kan det smälla å hårt att flygplanet till och med studsar...
Jag minns en tid då piloter hade skoj med att leverera en sömlös landning som knappt märktes följd av applåder från passagerarna ..idag är det Kabooum!!!!! med små skrik haha
Är det bara ett intryck eller har det skett en förändring
Lagom mkt kabooum är kul. Jag älskar bäst start och landning, start för jag älskar att höra motorerna som skriker och landningen för den kraftiga inbromsningen