• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:32:20 följande:
    Ok, slut ögonen (men läs detta först) och tänk dig en kvinna helt naken hemma, kanske i ett par vackra skor, och skönt fylliga skinkor som du kan känna tyngden av i din hand och en skön välformad midja som du kan lägga armen om samt runda härliga bröst som du kan njuta av och ben vars linjer dina ögon kan smeka.

Trosor skulle förstöra den här bilden.

Ett annat perspektiv är det dagligen troslösa. Kvinnan som har för vana att inte bära trosor till jobbet.   
    Det där lät helt underbart....helt perfekt syn!..
    jag är en konvertit!!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:35:14 följande:

God kväll!

Hemma efter en lååång dag på jobbet och sedan föräldamöte på skolan. Jag är trött och fryser!!!

Ta ett bad! Kyss
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:35:14 följande:

God kväll!

Hemma efter en lååång dag på jobbet och sedan föräldamöte på skolan. Jag är trött och fryser!!!

vad var jobbigast?
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-21 19:13:37 följande:
    Okej, www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4912... där är bilden jag retuscherade. Enda anledningen till att jag gjorde de där var för att jag tyckte hennes klädsel var för utelämnande för att jag skulle våga posta bilden i min tråd om att sitta på huk. Det var alltså inte för att jag har bildretuschering som intresse.
    Jag såg tråden förut men såg inte att det var photoshop alls
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:37:27 följande:

Sötnos gör en kopp te och gå och lägg dig! 
    Mm, jag ska nog det. Hade liksom önskat mig ett varmt välkomnande när jag kom hem eller att "nån annan" gjorde te till mig... Jaja, man kan ju inte få allt, ller hur?

Tack, tillbaka!
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:41:28 följande:
    Mm, jag ska nog det. Hade liksom önskat mig ett varmt välkomnande när jag kom hem eller att "nån annan" gjorde te till mig... Jaja, man kan ju inte få allt, ller hur?

Tack, tillbaka!

Mmm...du vet att jag vet vad du menar...

Vi måste äga våra omständigheter och "kollektivera" oss. 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 20:40:15 följande:
    Ta ett bad! Kyss
    Aynrand skrev 2011-09-21 20:40:30 följande:
    vad var jobbigast?
    Ni är sååå gulliga!

Jobbigast var nog mötet på skolan egentligen, min tjej har just börjar förskolaklass och jag känner att kraven bara hopasr sig. Det är en så hård värld de ska ut i...
Svar på tråden Trash-tråden