• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-21 21:02:08 följande:
    Ok, men trodde du verkligen att det var ett par trosor?
    Nä alltså jag tänkte inte alls på att det var ngt konstigt med bilden. Reflekterade inte över det alls
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-21 21:04:48 följande:
    Hej Rose! Pusss!
    Hej sötis.

Jag måste bara skriva av mig. Jag åkte till arlanda vilket tog 1,5timme i förbannade regnet. Väl framme där så var flyget försenad så jag blev tvungen att sitta där i över 2timmar tills dom kom ut. 1,5timme tillbaks till Stockholm. När jag kom fram till jobbet så mådde jag så dålig och var vit som en lik. Chefen skickade mig hem. Jag tog två tabletter och slocknade på soffan med bara trosor och BH. Jag blir väckt av att någon slår mig. Det är min förbannade orm till svärmor som skrek och gapade om att jag minsann gör rätt för mitt rykte (Hora enligt hon). Jag har då fruktansvärt huvudvärk och håller på att svimma. Kryper in i sovrummet och sover några timmar. Blir väckt av att B ringer och påminner mig om att ta med Nik till dansskolan eftersom han har fastnat i trafiken och inte hinner itid.......Var hemma 19:00 och har sovit tills nu. Jag HATAR MIN SVÄRMOR. Får jag känna så utan att känna mig som en hemsk människa?! Jag fantiserar om att mörda henne ofta och känner mig lika hemsk efteråt.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Saheell skrev 2011-09-21 21:11:50 följande:
    Hola
    Hej

Saheell? Betydelse? Strand?! *Nyfiken*
  • Saheell
    I Blackrose I skrev 2011-09-21 21:12:05 följande:
    Hej sötis.

Jag måste bara skriva av mig. Jag åkte till arlanda vilket tog 1,5timme i förbannade regnet. Väl framme där så var flyget försenad så jag blev tvungen att sitta där i över 2timmar tills dom kom ut. 1,5timme tillbaks till Stockholm. När jag kom fram till jobbet så mådde jag så dålig och var vit som en lik. Chefen skickade mig hem. Jag tog två tabletter och slocknade på soffan med bara trosor och BH. Jag blir väckt av att någon slår mig. Det är min förbannade orm till svärmor som skrek och gapade om att jag minsann gör rätt för mitt rykte (Hora enligt hon). Jag har då fruktansvärt huvudvärk och håller på att svimma. Kryper in i sovrummet och sover några timmar. Blir väckt av att B ringer och påminner mig om att ta med Nik till dansskolan eftersom han har fastnat i trafiken och inte hinner itid.......Var hemma 19:00 och har sovit tills nu. Jag HATAR MIN SVÄRMOR. Får jag känna så utan att känna mig som en hemsk människa?! Jag fantiserar om att mörda henne ofta och känner mig lika hemsk efteråt.....
    Vem gör det inte Tyst
  • Yoyna

Men Rose!!! Din stackare! Kram! (Och ja, det är ok att hata sin besvärmor! )

• I Blackrose I

Jag om en liten stund. Godnatt. {#emotions_dlg.flower}

• Yoyna
    Saheell skrev 2011-09-21 21:11:50 följande:
    Hola
    Hola! Que tal? (Osäker på stavning men det låter bra när jag säger det! )
Svar på tråden Trash-tråden