• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 21:33:04 följande:
    Una cerveza por favor
    Si, senora! Corona med lime? Eller Sol?
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-21 21:35:49 följande:
    Ja, förmodligen! (Men mina spanskakunskaper är ännu sämre än mina  franska så jag skulle förmodligen svara ja på vad som helst! )
    läste spanska en gång i tiden och jag är kass men jag tror att det betyder "vad händer i byxorna?"
    typ...mkt intressant fråga om du frågar mig eller?
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-21 21:37:48 följande:
    läste spanska en gång i tiden och jag är kass men jag tror att det betyder "vad händer i byxorna?"
    typ...mkt intressant fråga om du frågar mig eller?
    Jag läste spanska i ett halvår och slutade när jag inte kom in i byxorna på spanskaläraren... Kan bero på att jag inte kunde just den repliken?

Jo, den frågan är intressant men svaret kan om möjligt vara ännu mer intressant...
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-21 21:42:09 följande:
    Jag läste spanska i ett halvår och slutade när jag inte kom in i byxorna på spanskaläraren... Kan bero på att jag inte kunde just den repliken?

Jo, den frågan är intressant men svaret kan om möjligt vara ännu mer intressant...
    yes for sure!
  • MrsAssault

Vi var på honeymoon i barcelona och insåg att INGEN kan engelska men alla ville prata ändå, jättegulligt

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-21 21:44:23 följande:
    y humedo tabien
    Si senor... Arriba!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-21 21:45:20 följande:
    yes for sure!
    Svarade du på min oförmåga att snacka omkull min spanskalärare eller på mitt påstående att svaret kan vara mer intressant än frågan...? Oskyldig
Svar på tråden Trash-tråden