• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Okej, www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4912805/phplj68e2.jpg där är bilden jag retuscherade. Enda anledningen till att jag gjorde de där var för att jag tyckte hennes klädsel var för utelämnande för att jag skulle våga posta bilden i min tråd om att sitta på huk. Det var alltså inte för att jag har bildretuschering som intresse.

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-21 19:13:37 följande:
    Okej, www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4912... där är bilden jag retuscherade. Enda anledningen till att jag gjorde de där var för att jag tyckte hennes klädsel var för utelämnande för att jag skulle våga posta bilden i min tråd om att sitta på huk. Det var alltså inte för att jag har bildretuschering som intresse.
    ser bra ut....färgen känns lite som lera bara...bra om du kan få den att se mer levande ut;)
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2011-09-21 19:45:30 följande:
    ser bra ut....färgen känns lite som lera bara...bra om du kan få den att se mer levande ut;)
    eller gips...förstår du vad jag menar?
  • lille Birger

Ja, grå är ju en lite ovanlig trosfärg. Ett problem är att jag inte gjorde någon kant på trosorna.

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-21 20:09:19 följande:
    Ja, grå är ju en lite ovanlig trosfärg. Ett problem är att jag inte gjorde någon kant på trosorna.
    ja det med nu när du säger det...du är en riktig expert ju...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 19:12:02 följande:
    Nej.
    Springa omkring utan trosor är annars härligt. 
    är det?
    berätta.........jag är så nyfiken ju........
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-21 20:27:55 följande:
    är det?
    berätta.........jag är så nyfiken ju........

Ok, slut ögonen (men läs detta först) och tänk dig en kvinna helt naken hemma, kanske i ett par vackra skor, och skönt fylliga skinkor som du kan känna tyngden av i din hand och en skön välformad midja som du kan lägga armen om samt runda härliga bröst som du kan njuta av och ben vars linjer dina ögon kan smeka.

Trosor skulle förstöra den här bilden.

Ett annat perspektiv är det dagligen troslösa. Kvinnan som har för vana att inte bära trosor till jobbet.   
  • Yoyna

God kväll!

Hemma efter en lååång dag på jobbet och sedan föräldamöte på skolan. Jag är trött och fryser!!!

Svar på tråden Trash-tråden