• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:14:05 följande:
    Hahaha....nja jag tror nog ni hinner till 6 faktiskt, om din mamma inte kör låååångsamt...
    Min mamma är en tant som tog körkort för tre år sedan, hon kör låååååååångsamt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:13:28 följande:
    Finns bara en enda bra "hoe" låt i hela universum.

">

" target="_blank">

"I'm usually known to keep my composure, but I think I'm supposed to say what I feel...I don't think it's right, if I don't keep it real and tell you how I feel, you're so damn ill..."   {#emotions_dlg.flower}

Jag älskade Slum Village när jag var yngre. Lyssnade inte ens på andra artister. Endast Slum Village. Jag har med andra ord vidgat mina vyer riktigt ordentligt. 
    Finns hur många bra hoe-låtar som helst!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:20:13 följande:
    Hahaha...ok, jag går ut till parkeringen vid 7 då.
    Och sen ska vi tillbaks igen, loppisen är i skarpnäck. Hmmmmmmmmmm undrar om de har öppet till 22?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:20:13 följande:
    Hahaha...ok, jag går ut till parkeringen vid 7 då.
    jag är snabbare än hennes morsa jag kommer att hinna först
  • Yoyna

Hahaha, shit va ni är roliga!!!

Jag hade inte en aning om att man kan lägga in sååå mycket värderingar i någons nick och avatar!

Satan vad jag missar när jag jobbar! Sluta!

Jag har har aldrig träffat någon som varit inne på bdsm som varit gothare men å andra sidan har jag heller inte träffat så många gothare som jag diskuterat sex med. Att skära sig behöver varken handla om emo, goth eller bdsm i min värld. Jag har helt ärligt svårt för att kyssa någon som nyss har rökt och jag har aldrig tagit droger. Min mamma är en duracellkanin och jag älskar oxå loppis!

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-21 14:07:18 följande:
    Men åååh nu har jag suttit och snackat skit om svågern så städar han hela huset och gör pannkakor. Snacka om dåligt samvete jag får nu.
    Haha, du ska se att även han kan bättra sig!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 14:37:34 följande:
    Hahaha, shit va ni är roliga!!!

Jag hade inte en aning om att man kan lägga in sååå mycket värderingar i någons nick och avatar!

Satan vad jag missar när jag jobbar! Sluta!

Jag har har aldrig träffat någon som varit inne på bdsm som varit gothare men å andra sidan har jag heller inte träffat så många gothare som jag diskuterat sex med. Att skära sig behöver varken handla om emo, goth eller bdsm i min värld. Jag har helt ärligt svårt för att kyssa någon som nyss har rökt och jag har aldrig tagit droger. Min mamma är en duracellkanin och jag älskar oxå loppis!
    Klart man kan! Din avatar är ganska intetsägande så jag har baserat mina åsikter om dig endast på vad du säger. Det är nog det bästa sättet annars kan man få rätt mkt förutfattade meningar
  • lille Birger
    och skrev 2011-09-21 13:51:50 följande:
    Birger: Vad har hänt?   
    Jag fick panik när jag körde bil, svängde med ratten, men bilen svängde inte.
Svar på tråden Trash-tråden