• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-21 21:49:43 följande:
    Svarade du på min oförmåga att snacka omkull min spanskalärare eller på mitt påstående att svaret kan vara mer intressant än frågan...? Oskyldig
    both
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 22:08:32 följande:
    Hahaha...
    Banan- och cocoschoklad, now that's the shit! 
    Jag älskar blåbärskexchoklad
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 22:37:02 följande:
    Jag tänkte såklart på dig!
    Jag skrev dagens första inlägg 05.42 tror jag haha! 
    Sötnos!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-21 22:30:40 följande:
    both
    Nu verkar du och NG har olika åsikti just den frågan... Vem ska jag nu lita på????
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-21 22:44:05 följande:
    Nu verkar du och NG har olika åsikti just den frågan... Vem ska jag nu lita på????

Jag har alltid rätt, men eftersom det var Aynrand som skrev det får du väl lita på honom och så kallar jag det ett syftningsfel, vilket resulterar i att jag har rätt.

Typ så iallafall. 

Cool
  • Yoyna

Gud, jag måste oxå sova! Ska köra min mamma till Arlanda imorn å sen hämta min telfon - love!

Puss på er å sov gott!

Svar på tråden Trash-tråden