• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:49:41 följande:
    Jag vet inte, jag har inte riktigt fått in i huvudet att jag ska föda barn alls. Tänker typ att han bara kommer materialisera sig i december

Nä men typ, jag tänker aldrig på förlossningen förutom att jag är nöjd bara han kommer ut och att barnmorskorna som jobbar där förhoppningsvis vet vad de håller på med så de kan säga åt mig vad som krävs

Ska svara dig ordentligt senare, måste åka. Men det är absolut en inställning som är bra och man behöver inte tro att man ska veta allt innan. Puss!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:45:52 följande:
    Du behöver rumpa...!
    Jaaa tack...kom!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:03:58 följande:
    Jag har aldrig varit i närheten av en sådan kurs och allt gick bra

Naturen gör det mesta jobbet ju... 
    Jaa det är lite så jag tänker också. Det kanske är bra att andas rätt och så men äh. Bara han kommer ut som sagt
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-22 16:13:29 följande:
    Jaa det är lite så jag tänker också. Det kanske är bra att andas rätt och så men äh. Bara han kommer ut som sagt

Ja grejen är den att man liksom glömmer allt vad andning och annat heter när man väl ligger där haha!

Iaf jag. Jag svor åt barnmorskan och min mamma lite. Stackare... 
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:17:17 följande:
    Ja grejen är den att man liksom glömmer allt vad andning och annat heter när man väl ligger där haha!

Iaf jag. Jag svor åt barnmorskan och min mamma lite. Stackare... 
    Jag kommer antagligen inte svära eller nånting jag kommer bara gallskrika och skrämma livet ur min man. Om han vågar vara med dvs.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:51:16 följande:
    Jaaa tack...kom!
    Du kan även kolla in min tråd som handlar om att sitta på huk. Cool
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:49:41 följande:
    Jag vet inte, jag har inte riktigt fått in i huvudet att jag ska föda barn alls. Tänker typ att han bara kommer materialisera sig i december

Nä men typ, jag tänker aldrig på förlossningen förutom att jag är nöjd bara han kommer ut och att barnmorskorna som jobbar där förhoppningsvis vet vad de håller på med så de kan säga åt mig vad som krävs
    haha vad roligt minns när min äldsta dotter föddes och jag satt på bb och tittade på henne hon var dundersött och jag visste knappt vad jag skulle göra, hade knappast hållit i en bebis i mitt liv innan. hon började gny och låta och jag ringde på sköterskan för jag undrade vad hon ville haha...allt ordnade sig ...till slut
Svar på tråden Trash-tråden