• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-09-26 19:01:01 följande:
    haha ja jag kör upp dem i röven på dem, de brukar sjunga la traviata då...jättekul jag lovar haha
    Sjunga den på ett ben gör att jag respekterar dig ännu mer nu faktiskt *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-26 19:02:56 följande:
    precis så det kanske allt jag fick och tillsammans med 2 st hjärnceller som slås om en plats....
    min fötter är faktiskt inte läskiga alls haha jag har 42 till och med och en halv vilket är helt ok för 1.83 i längd......
    respektabelt alltså om inte ärbar haha
    Ja jag är ju helt såld så jag håller givetvis med.
    Du absolut inget att skämmas för...  
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-26 19:03:52 följande:
    Ok, men du såg väl att det var en bild på en dam också?Rynkar på näsan Vad tyckte du om henne?
    Hon har former verkligen och hon ser bättre ut än han...Birger det råder ingen tvekan om att du gillar runda tjejer och det är bra om du själv tycker det.
    Du skall i min mening inte hämta bekräftelse på att det är ok,
    Go 4 it!
  • MrsAssault
    straight arrow skrev 2011-09-26 18:56:59 följande:
    Trevligt att höra... har aldrig tyckt överdrivet muskulösa killar ser bra ut, jag har ju alltid varit smal själv
    Tror inte det är många som gillar muskelberg faktiskt. Det en läggning typ som dom som bara gillar fetton eller anorektiker
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-09-26 18:56:59 följande:
    Trevligt att höra... har aldrig tyckt överdrivet muskulösa killar ser bra ut, jag har ju alltid varit smal själv
    Ja helt klart hellre smal än biffig, utan tvekan.
    Jag är inte så kroppsfixerad (vad gäller män) faktiskt. Men en normal kropp liksom, gärna inte överdrivet hårig, gärna stark (utan att vara biffig) och gärna välhängd .

Men det allra viktigaste är ju att det där uppe blows me away.   
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-09-26 19:05:02 följande:
    Sjunga den på ett ben gör att jag respekterar dig ännu mer nu faktiskt *L*
    haha inte jag utan de sjunger det på sina 2 ben med min läskiga lilla fot i rumpan alltså!....

kolla på den

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 19:06:11 följande:
    Ja jag är ju helt såld så jag håller givetvis med.
    Du absolut inget att skämmas för...  
    tack NG puss!
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-09-26 19:12:41 följande:
    haha inte jag utan de sjunger det på sina 2 ben med min läskiga lilla fot i rumpan alltså!....

kolla på den

" target="_blank">

Ahhh men då få faktiskt både du och biffarna i duschen lite respekt för trevligt skådespel Solig

Bonsoir förresten... 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-09-26 19:15:50 följande:
    Ahhh men då få faktiskt både du och biffarna i duschen lite respekt för trevligt skådespel Solig

Bonsoir förresten... 
    Oui Bonsoir Baloou, tu vas bien?
Svar på tråden Trash-tråden