• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Tidig kväll. Puss på er! Hjärta

Och, naglar vet jag inget om tyvärr.    

• och

Nej, jag menade på tjockleken. Jag har haft akryl innan, och när jag tog bort dom såg det inte klokt ut tills det hade vuxit ut igen. Jag har så tunna naglar. Därför funderade jag på om gele var bättre.  

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:54:17 följande:
    Nej, jag menade på tjockleken. Jag har haft akryl innan, och när jag tog bort dom såg det inte klokt ut tills det hade vuxit ut igen. Jag har så tunna naglar. Därför funderade jag på om gele var bättre.  

Ah...jag tycker inte de slipar ner så mycket. Men limmet och akrylen sliter väl på naglarna...
    Tog du bort dem själv? För ibland kan säkert ngt lager av nageln liksom följa med (gissar bara).
    Jag tror gelé är skonsammare.  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:57:12 följande:

Ah...jag tycker inte de slipar ner så mycket. Men limmet och akrylen sliter väl på naglarna...
    Tog du bort dem själv? För ibland kan säkert ngt lager av nageln liksom följa med (gissar bara).
    Jag tror gelé är skonsammare.  
    Ja, jag hann inte gå dit. Tänkte att det säkert skulle gå att slipa ner själv, men det såg hemskt ut.

Jag får prova gelé med.  
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 22:13:50 följande:
    Ja, jag hann inte gå dit. Tänkte att det säkert skulle gå att slipa ner själv, men det såg hemskt ut.

Jag får prova gelé med.  
    Ja det brukar se hemskt ut, men det är mest resterna av limmet och sådant...och som sagt tror jag nog lager av nageln kan följa med om man har...vad heter det? Umm...jag hittar inte ordet. Spröda! Spröda naglar...
  • I Blackrose I

Fan vad jag skulle vilja flytta tillbaka till Iran. Har fastnat på youtube och är gråtfärdig.

">

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Angående naglar så är akryl bättre än gele. Det sägs att det tår mindre på naglarna men jag har alltid gjort gele då det håller bättre på tal om naglar.

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 22:13:50 följande:

Jag får prova gelé med.  
    Gelé går iaf alldeles utmärkt att slipa ner själv, det gjorde jag med vanlig nagelfil och det såg mkt bra ut
  • I Blackrose I

*Tär. suck.....

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:45:16 följande:
    Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
    Alltså det finns ju många modeller som ser ut som barn, babyface. Om man bara slänger fram bilden så kommer de flesta antagligen ta för givet att hon är över 18 åtminstone.
Svar på tråden Trash-tråden