• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:50:37 följande:
    Nej han var verkligen inte snygg någonstans...
    Tycker inte om killar som är stenhårda så där sen ska killen vara stor.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:50:37 följande:
    Nej han var verkligen inte snygg någonstans...
    Hur är det med dig idag? Puss.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 17:51:53 följande:
    Tycker inte om killar som är stenhårda så där sen ska killen vara stor.
    Jag ogillar skarpt hans nacke och armar.
    Föredrar mer senigt muskulösa män, om de ens ska ha definerade muskler, funkar bra utan också, bara en ok-tränad kropp liksom... 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:53:38 följande:
    Jag ogillar skarpt hans nacke och armar.
    Föredrar mer senigt muskulösa män, om de ens ska ha definerade muskler, funkar bra utan också, bara en ok-tränad kropp liksom... 
    Mmmm, har samma problem med hans kropp.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:54:02 följande:
    T r ö t t och frustrerad

Själv då? 
    Varför? Jag hade gärna gett dig massage om du var här. Det är bra med mig. Hittade hårfärg idag för 35kr och köpte en hel låda. B tycker jag är knäpp men jag älskar att hålla på med mitt utseende.
    När var det du skulle fixa naglarna? Har du gjort det? Jag har fortfarande inte fått tummen ur och boka en tid.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 17:56:51 följande:
    Mmmm, har samma problem med hans kropp.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:54:02 följande:
    T r ö t t och frustrerad

Själv då? 
    Varför? Jag hade gärna gett dig massage om du var här. Det är bra med mig. Hittade hårfärg idag för 35kr och köpte en hel låda. B tycker jag är knäpp men jag älskar att hålla på med mitt utseende.
    När var det du skulle fixa naglarna? Har du gjort det? Jag har fortfarande inte fått tummen ur och boka en tid.
    För att...någon gjort mig skönt frustrerad
    Trött för att jobbet är hektiskt.

Nej jag har heller inte bokat en tid, så galat dåligt av mig är det, men så är det. Måste fixa det snart, kanske in helgen...

35 spänn? Gud vad billigt!     
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:59:31 följande:
    För att...någon gjort mig skönt frustrerad
    Trött för att jobbet är hektiskt.

Nej jag har heller inte bokat en tid, så galat dåligt av mig är det, men så är det. Måste fixa det snart, kanske in helgen...

35 spänn? Gud vad billigt!     
    Men Gosh!!!!! Skaffa en hotellrum. Vad är det ni inte förstår?! Skrikandes Flört Nalle

Ja, jag ska leta efter nummret och ringa imorgon. Börjar se helt knas ut nu när det har växt ut.

Ja, det var extra pris på utgående färger Obestämd (Mörkbrunt, Aubergin, ljusbrunt och blond). Jag frågade inte vad dom menade utan köpte en hel låda och tackade.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 18:02:52 följande:
    Men Gosh!!!!! Skaffa en hotellrum. Vad är det ni inte förstår?! Skrikandes Flört Nalle

Ja, jag ska leta efter nummret och ringa imorgon. Börjar se helt knas ut nu när det har växt ut.

Ja, det var extra pris på utgående färger Obestämd (Mörkbrunt, Aubergin, ljusbrunt och blond). Jag frågade inte vad dom menade utan köpte en hel låda och tackade.
    Hahaha...

Puss!
Svar på tråden Trash-tråden