• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Hej, kompisar!

Jag gjorde nyss en väldigt intressant tråd som handlar om att mulliga tjejer raggar på vältränade killar. Ni borde kolla in den och skriva er uppfattning eller åsikt!

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-26 15:54:24 följande:
    Hej, kompisar!

Jag gjorde nyss en väldigt intressant tråd som handlar om att mulliga tjejer raggar på vältränade killar. Ni borde kolla in den och skriva er uppfattning eller åsikt!
    Länk! Fast jag ska till tvättstugan nu, får kolla sen!
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-26 16:35:37 följande:
    Nu har jag svarat!!! Tycker inte han var särskilt snygg
    Nej, du tyckte ju tydligen att tjejen var finare. Förvånad
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-26 16:55:37 följande:
    Nej, du tyckte ju tydligen att tjejen var finare. Förvånad
    Ja det var hon, han hade ingen hals
  • I Blackrose I

Hej guys Solig

Angående Birgers tråd så känner jag att jag inte kan säga något. Tycker varken tjejen eller killen är snygga. Skäms

Ja, var är DW? Sist var det väl hans dotter som var sjuk. hoppas det inte hänt nåt och att han hör av sig.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Birger

Du tycker inte om smala tjejer va?

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:45:42 följande:
    Snygg?
    Får hålla med dig här. Tycker inte han är snygg.
Svar på tråden Trash-tråden