• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 22:51:38 följande:
    Jag fattar inte

Tippen (nageln) läggs ju på med lim, sedan akrylpulvret och detta sker ju direkt på nageln (utom den översta delen då). Både den egna nageln och tippen (den nya, täcks ju av det). 
    Jag kanske svamlar.Det var länge sen jag gjorde akryl (bröllopet) men då la hon en sån där fisknätgrej på nageln innan hon la på materialet. Är inte det akryl eller yrar jag?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 22:54:06 följande:
    Jag kanske svamlar.Det var länge sen jag gjorde akryl (bröllopet) men då la hon en sån där fisknätgrej på nageln innan hon la på materialet. Är inte det akryl eller yrar jag?

Aha?
    Sådan har jag aldrig haft. Haha...
    Jag har som sagt aldrig gjort gelé, men akryl för mig = limma på tip, pensla på akrylblandning (spermafärgad gegga, ser faktiskt lite ut som sperma), detta stelnar, man filar och formar med elektrisk fil (ett måste!!!) och liksom bygger upp nageln och formar den.  
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 23:02:01 följande:
    Nej nu måste jag sova och drömma om naglar och somaliska barn.
    Förhoppningsvis drömmer jag även om en fransman. We shall see.

{#emotions_dlg.flower}  
    Sov gott gumman. Jag ska också hoppa in i duschen och lägga mig.
  • I Blackrose I

Gonatt med er. Min hjärna klarar inte mer.

{#emotions_dlg.flower}

• och

Sluta porrsurfa och gå och lägg dig du med.

God natt! 

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-26 00:07:50 följande:
    Sluta porrsurfa och gå och lägg dig du med.

God natt! 
    Haha i wish, sitter i soffan brevid svågern men jag ska nog gå och lägga mig snart, är ganska trött
  • och

God morgon!

Hoppas alla får en härlig dag. Solig

DW, var har du tagit vägen?   

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-26 09:08:10 följande:
    God morgon!

Hoppas alla får en härlig dag. Solig

DW, var har du tagit vägen?   
    Godmorgon!! Hahahaha nä jag har varit vaken en stund vem är DW?
Svar på tråden Trash-tråden