• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-04 18:36:09 följande:

gud vad det ser gott ut Rose...vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MrsAssault

Uäääh vilken pissdag, jag höll på i tvättstugan och M var på gymmet och så när jag var på toa såg jag att jag blödde, fick värsta paniken och fick inte tag på M förrän i sista sekunden innan jag tog bilen själv in till sös (hade kanske inte varit så lyckat att köra när man är helt hysterisk) men vi åkte in iaf och allt var BRA phewww... och nu blöder jag inte längre men jag hade tänkt göra massa grejer idag som inte blev av.

• Nice Girl Wrong Place

Min dotter har en bra känsla för saker och ting tycker jag.
    Vi stod i badrummet och jag tar fram en hårnål och drar bak min lugg med den varpå min smarta dotter säger "Aaahhh du ser ut som Jennifer Lopez!!!"
    Vilket jag inte alls gör, men hey - she said so!!!  

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-10-04 21:41:26 följande:
    Uäääh vilken pissdag, jag höll på i tvättstugan och M var på gymmet och så när jag var på toa såg jag att jag blödde, fick värsta paniken och fick inte tag på M förrän i sista sekunden innan jag tog bilen själv in till sös (hade kanske inte varit så lyckat att köra när man är helt hysterisk) men vi åkte in iaf och allt var BRA phewww... och nu blöder jag inte längre men jag hade tänkt göra massa grejer idag som inte blev av.
    Men åh Mrs!
    Lyssna på din kropp!!!

Jag vet att du vet, men just nu finns inget viktigare. Vila och skit i allt annat, det är en order.
    Skönt att allt var bra, men taaaa det luuuugnt!!!!!!!!!!! (Haha uppmanar jag dig på ett lugnt och sansat sätt...)    
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 21:51:21 följande:
    Men åh Mrs!
    Lyssna på din kropp!!!

Jag vet att du vet, men just nu finns inget viktigare. Vila och skit i allt annat, det är en order.
    Skönt att allt var bra, men taaaa det luuuugnt!!!!!!!!!!! (Haha uppmanar jag dig på ett lugnt och sansat sätt...)    
    men jag tar det lugnt! Det var helt oprovocerat blev skiträdd för jag drömde typ för några nätter sen att jag började storblöda och han dog
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-10-04 22:39:54 följande:
    men jag tar det lugnt! Det var helt oprovocerat blev skiträdd för jag drömde typ för några nätter sen att jag började storblöda och han dog
    Att drömma om döden betyder pånyttfödelse, inte död på riktigt Nalle
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-04 22:39:54 följande:
    Hjälp vad jobbigt med blödningen!

Bra att det inte var någon fara, Mrs.

Drömmar ska man inte fästa ngn vikt vid. 
  • lille Birger

Jag undrar då vad man ska ha för presentatonsbild. Obestämd

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-04 22:51:52 följande:
    Jag undrar då vad man ska ha för presentatonsbild. Obestämd
    Hitler kanske?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 22:41:29 följande:
    Att drömma om döden betyder pånyttfödelse, inte död på riktigt Nalle
    Vad betyder det när man drömmer att man störtblöder ur fittan?
Svar på tråden Trash-tråden