• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 18:24:28 följande:
    Åh lycka till!!!
    Jag tror det kommer att gå bra Rose....

Det är helt ok tack.    
    Jo, det hoppas jag med. Har ringt till några gamla vänner och stämt träff. Ska bli kul och träffa dom.

Vad skönt. Kommit iväg och bokat tid för nagelförlängning eller ska jag göra det åt dig? Tungan ute
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

• lille Birger

Man blir sugen att börja på gympa när man ser denna bilden tycker jag. Glad
  • Yoyna

Håller tummarna för att du får en givande dag imorn Rose!

Jag vill ha nagelförlängning! Om jag inte jobbade i vården skulle jag lätt ha långa snygga naglar jämt!

• straight arrow

Skriver packlista inför resa, men det känns givet att jag kommer att glömma nåt viktigt i morgon, det är bara så det är...

• Yoyna

Arrow, vad är det för viktiga saker du inte får glömma??? trodde inte du skulle vara borta så länge?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-04 19:35:36 följande:
    Håller tummarna för att du får en givande dag imorn Rose!

Jag vill ha nagelförlängning! Om jag inte jobbade i vården skulle jag lätt ha långa snygga naglar jämt!
    Tack gumman. Jag är nog framme nångång på eftermiddag så det lär inte hända så mycket imorgon förutom att jag går till hotellet och slappar. Det får bli på torsdag då jag tartag i saker och ting.

Nej det går ju inte när man jobbar inom vården mendu kan ju göra franskmanikyr på dina egna naglar.
  • Yoyna

Rose, då får du försöka njuta av en hotellnatt helt för dig själv!

Ja, fransk brukar jag ha men är lite less på det. Har hellre omålat när jag jobbar å så nån färg när jag är ledig!

• straight arrow
    Yoyna skrev 2011-10-04 20:14:18 följande:
    Arrow, vad är det för viktiga saker du inte får glömma??? trodde inte du skulle vara borta så länge?
    Nej, två dar bara, men det är ju ett par grejer jag behöver ha med och andra grejer jag vill ha med... och känner jag mig själv rätt kommer någon av dem att bli kvar hemma...
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-04 20:48:10 följande:
    Rose, då får du försöka njuta av en hotellnatt helt för dig själv!

Ja, fransk brukar jag ha men är lite less på det. Har hellre omålat när jag jobbar å så nån färg när jag är ledig!
    Lär väl ligga och smsa halva natten.

Alltid nåt.

.......................................

Nej, ni får ha det så bra så hörs vi om nån dag. {#emotions_dlg.flower}Nalle

Arrow, ha en trevlig resa och du kan ju alltid köpa det du glömmer hemma. Jag har packat men har säkert glömt en hel del när jag väl kommer fram.
Svar på tråden Trash-tråden