• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • straight arrow
    MrsAssault skrev 2011-10-03 23:38:38 följande:
    Oh my god, och, jag vill ligga med dig nu pga din avatar
    Haha, ta en kölapp, halva sexforumet har väl inboxat henne vid det här laget
  • I Blackrose I

Vad gör ni? Jag kommer snart att begå självmord här hemma......

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • straight arrow
    och skrev 2011-10-03 22:10:11 följande:
    Det är sant.

Jag som är så pervers tänkte mig mer avancerade grejer. 

Nu blev jag nyfiken. Berätta mer.
  • och

straight arrow skrev 2011-10-04 06:06:15 följande:
    Haha, ta en kölapp, halva sexforumet har väl inboxat henne vid det här laget
    Jag kommer avlägga rapport ikväll istället, en timme genererade bara ett enda svar (fast ganska många besök jämfört med vanligt).

Och straight arrow, jag kan ju inte skriva sånt här, det är ett familjeforum, det får vi ta via inboxen istället. Solig

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-04 12:11:58 följande:
    Vad gör ni? Jag kommer snart att begå självmord här hemma......

Stackare!

Jag har varit å shoppat. Smink, jacka å skor. Mycket nöjd!  
  • lille Birger

Det är ju pinsamt för en kille att gå omkring på trosavdelningen och snoka. Skäms

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-04 17:16:19 följande:
    Det är ju pinsamt för en kille att gå omkring på trosavdelningen och snoka. Skäms
    bara snoka ja absolut...änu värre om man vill sniffa med haha

kul att shoppa däremot.......
Svar på tråden Trash-tråden