• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-10-04 23:53:48 följande:
    Det är roligare om du tar en bild på ngn alldaglig brud haha då kommer liksom alla tro att det är du
    Ja, jag kommer ju grundlura er alla om jag gör det.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 09:03:00 följande:

Jag lever!

Hur har du det själv? 

Lever låter ok men inte så mycket mer..? *kram*

Vet du, det är riktigt bra måste jag säga. Har gjort det jag bestämde mig för och hitills fått önskvärt resultat. Glad för det.   
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-10-05 09:05:36 följande:

Lever låter ok men inte så mycket mer..? *kram*

Vet du, det är riktigt bra måste jag säga. Har gjort det jag bestämde mig för och hitills fått önskvärt resultat. Glad för det.   

Jodå, en hel del mer

Skönt att höra, känns det bra och rätt? 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 09:12:41 följande:

Jodå, en hel del mer

Skönt att höra, känns det bra och rätt? 

Då är jag nöjd!

Ja, det känns bra. Här och nu är det bästa, det vet jag ju. Och jag vill tro att det kan fortsätta att vara det.  
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-05 09:20:42 följande:

Då är jag nöjd!

Ja, det känns bra. Här och nu är det bästa, det vet jag ju. Och jag vill tro att det kan fortsätta att vara det.  
    God morgon!

Jag ligger fortfarande i sängen, min dotter har precis kommit med en kopp te. Har jätteont i halsen och är oerhört frustrerad för att alla pratar i gåtor idag. Skrikandes 
  • Yoyna
    och skrev 2011-10-05 10:16:31 följande:
    God morgon!

Jag ligger fortfarande i sängen, min dotter har precis kommit med en kopp te. Har jätteont i halsen och är oerhört frustrerad för att alla pratar i gåtor idag. Skrikandes 

God Morgon!!!

Stackare! En sån tur att din doter pyslar om dig lite, det behöver man när man är sjuk!

Förlåt, jag vet. Men detta är trots allt en öppen tråd...
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-05 10:21:53 följande:

God Morgon!!!

Stackare! En sån tur att din doter pyslar om dig lite, det behöver man när man är sjuk!

Förlåt, jag vet. Men detta är trots allt en öppen tråd...
    Jag veeet.

Har bara tråkigt och behöver bli underhållen. Solig 
  • lille Birger

Har man mens är det absolut inte okej att bara ta någon annans snuttefilt och torka sig mellan benen.

Svar på tråden Trash-tråden