• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-05 12:13:42 följande:
    jag har skit ont i halsen.......det måste vara ett terroristangrepp med virus från en främmande makt (nej jag är inte nojjig...alls)
     är det bra med dig NG?
    så du hade trevligt i f.m läser jag...det är bra!

Ja men givetvis är det så. Jag tror du blivit smittad av främmande virus bara genom att prata med mig.
    Jaaaaa det är bra med mig men jag är lite smått frustrerad, mycket trevligt i förmiddags ja, hur var din förmiddag?  
  • Aynrand
    straight arrow skrev 2011-10-05 11:20:41 följande:
    Framme sen 9-tiden. Fint väder här!
    var är du någonstans? inte hemma i gbg i alla fall för här sitter jag med halsfluss och vädret suger big time!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 12:16:26 följande:
    Ja men givetvis är det så. Jag tror du blivit smittad av främmande virus bara genom att prata med mig.
    Jaaaaa det är bra med mig men jag är lite smått frustrerad, mycket trevligt i förmiddags ja, hur var din förmiddag?  
    min f.m började riktigt dåligt men blev mkt mkt bättre.....praise the lord eller hur?
  • Aynrand

nu när jag ser Och´s avatar tycker jag att man borde ha en tråd om "stort" eller "big"
    typ stora bröst, kukar, bilar (hmm på tal om det var det ett tag sedan Anton visade sig här)
    u name it BIG bara

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-05 12:24:35 följande:
    nu när jag ser Och´s avatar tycker jag att man borde ha en tråd om "stort" eller "big"
    typ stora bröst, kukar, bilar (hmm på tal om det var det ett tag sedan Anton visade sig här)
    u name it BIG bara

Vad ska tråden gå ut på?
    Folk får posta bilder på sina stora tuttar och stora kukar?  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 12:26:41 följande:

Vad ska tråden gå ut på?
    Folk får posta bilder på sina stora tuttar och stora kukar?  

Haha! Jaaa!!!!
  • och
    Aynrand skrev 2011-10-05 12:24:35 följande:
    u name it BIG bara
    Anton dyker säkert upp snart med en bild på en stor stridsvagn. Solig
  • Aynrand
    och skrev 2011-10-05 12:56:13 följande:
    Anton dyker säkert upp snart med en bild på en stor stridsvagn. Solig
    typ så stridsvagn och babe

Svar på tråden Trash-tråden