• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 14:26:13 följande:
    Aynrand jag sitter på bussen och känner mig väldigt kåt.
    Varför är det så? 
    du har extremt sexiga medresenärer med stånd som syns i byxbenet vilket gör dig våt?
    eller så har jag varit busig och gjort dig väldigt kåt vid olika tillfällen under dagen
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-10-05 14:26:12 följande:
    Eller så byter vi? Hon är inte riktigt min typ?  
    hmm vad är din typ av kvinna?
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-10-05 14:26:12 följande:
    Eller så byter vi? Hon är inte riktigt min typ?  
    Hon är i alla fall väldigt vig, jag testade att sitta på huk isär med benen som hon, det gick inte.
    Aynrand skrev 2011-10-05 14:24:41 följande:
    notera att rosorna matchar mc:n grönt och svart
    Ja, det var ju snyggt, men jag blir lite rädd för henne.Skäms Tycker hon ser så arg ut. Tyst
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-05 14:42:11 följande:
    Hon är i alla fall väldigt vig, jag testade att sitta på huk isär med benen som hon, det gick inte.
    Aynrand skrev 2011-10-05 14:24:41 följande:
    notera att rosorna matchar mc:n grönt och svart
    Ja, det var ju snyggt, men jag blir lite rädd för henne.Skäms Tycker hon ser så arg ut. Tyst
    1- du skall träna upp din vighet bara
    2- jag tycker inte hon ser arg ut utan bara utmanande.............
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-10-05 14:16:13 följande:
    Vi får lyfta undan henne!
    Du tar tag i överkroppen och lyfter, aynrand tar i fötterna, så tar jag tag någon annan stans.Oskyldig
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 14:44:51 följande:

Aynrand...
    Hahaha nej på det första.
    Ja på det andra. Tack.

Hur mår din hals?    

Hmmm jag skulle gärna sätta mig jämte dig på bussen med stånd som syns ordentligt...det skulle vara roligt tycker jag.....jag skulle nästan börja uppskatta att åka kollektivt
    min hals är sådär börjar sprida sig till bihålorna med ...........
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-10-05 14:49:34 följande:
    Du tar tag i överkroppen och lyfter, aynrand tar i fötterna, så tar jag tag någon annan stans.Oskyldig
    bra du gillar hennes rumpa, notera att jag jobbade på att hitta en bild som skulle göra flera glada.....
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-05 14:51:44 följande:
    Hmmm jag skulle gärna sätta mig jämte dig på bussen med stånd som syns ordentligt...det skulle vara roligt tycker jag.....jag skulle nästan börja uppskatta att åka kollektivt
    min hals är sådär börjar sprida sig till bihålorna med ...........

Hahaha ja det skulle vara väldigt roligt. Nu är jag hemma så nu kan du komma och sätta dig bredvid mig på min soffa med stånd istället.

Hoppas att din hals blir bättre. Synd att jag inte har typ feber så vi kunde liva upp hela sjuklingssituationen...  
Svar på tråden Trash-tråden