• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-05 20:05:57 följande:
    Ja, men man måste börja någonstans?
    Jag kan säkert sitta så om jag skulle vilja.

Fast jag har inte särskilt stor rumpa, men det kanske räcker ändå för att få ihop en fin bild i ditt huvud? Solig 
  • straight arrow
    och skrev 2011-10-05 20:17:01 följande:

Fast jag har inte särskilt stor rumpa, men det kanske räcker ändå för att få ihop en fin bild i ditt huvud? Solig 
    Det räcker till en väldigt trevlig bild i mitt huvud i alla fall.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-05 20:17:01 följande:
    Eftersom du är vältränad?
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-05 20:28:06 följande:
    Eftersom du är vältränad?
    Du är nyfiken idag.
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-05 20:44:24 följande:
    Nyfikenhet är väl trevligt och?
    Ja, det är klart det är.

Nej, jag är inte jättevältränad, men jag är vig och har bra balans. Borde räcka en bit iaf. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-10-05 20:47:26 följande:
    Ja, det är klart det är.

Nej, jag är inte jättevältränad, men jag är vig och har bra balans. Borde räcka en bit iaf. 

Vighet är bra och brukar uppskattas.
    Jag kan suga mina tår och röra min panna med mina fötter, that's my limit. 
  • lille Birger

Jag tränar lite grann, men är inte så vig Rynkar på näsan det var nog det som satte stopp för mig när jag försökte sitta på huk sådär.

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-10-05 08:32:08 följande:
    Åh, tänker på dig! Så skönt att ni åkte in direkt och fick se att allt var bra! Kunde de se varifrån du blödde? 

Blev du sjukskriven ett tag nu? Kram!  
    Ja det kom från livmodern men det kom inte från nåt "farligt" ställe och det var yttepyttelite. Blev inte sjukskriven, hon sa typ att om det fortsätter blöda eller blir mer så ska jag komma in direkt, men det slutade blöda på kvällen sen helt
Svar på tråden Trash-tråden