• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:42:27 följande:
    Okej då.

Jag tar en kall dusch så länge. Bara för din skull. Kyss 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-06 12:26:50 följande:
    Fin bild.

Hur många bilder ingår i din samling? 
    Inte så många, lägger bara dit bilder som jag tycker är riktigt snygga.
  • Aynrand

Hej by the way...förlåt
    en snabb titt och en godnatt med en mkt förkyld Aynrand med blodsprängda ögon skall lägga sig...........

• och
    Aynrand skrev 2011-10-06 20:57:42 följande:
    Hej by the way...förlåt
    en snabb titt och en godnatt med en mkt förkyld Aynrand med blodsprängda ögon skall lägga sig...........
    Krya på dig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-06 20:57:42 följande:
    Hej by the way...förlåt
    Ja jag förstår inte vilka aktiviteter du tagit dig ann i ditt tillstånd...

Puss på dina blodsprängda ögon! Det är säkert välgörande  
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-06 12:13:35 följande:
    Jag har laddat upp en bild som jag tycker är sexig i mitt fotoalbum, det är en tjej med klänning och snygga strumpbyxor.
    Omnom, jag vill ha kuk så jag kan köra in den mellan skinkorna Skäms
  • I Blackrose I

Hej guys

Jag är supernöjd med min resa. Fick myket gjort idag och en hel del demoner är borta. Åker nog hem imorgon kväll. Berättar sen vad som har hänt. Hoppas allt väl med er.

Aynrand, jag skriver receptet när jag kommer hem. Är för trött för att detaljerad skriva ner allt just nu men rolig att du tyckte om den.

Puss på er. {#emotions_dlg.flower}

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-10-06 21:38:03 följande:
    Omnom, jag vill ha kuk så jag kan köra in den mellan skinkorna Skäms
    Förvånad

okej
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-10-06 21:39:12 följande:
    Hej guys

Jag är supernöjd med min resa. Fick myket gjort idag och en hel del demoner är borta. Åker nog hem imorgon kväll. Berättar sen vad som har hänt. Hoppas allt väl med er.
    Roligt att höra att det gått bra, Rose.
Svar på tråden Trash-tråden