• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-06 11:49:28 följande:
    Var det pga avataren?

Åh, men det gav ju mig tillfälle att skryta om hur vig jag är.  
    Nu blev du ju inte frågad om det, men du kanske skrev om det just pga att du hade den sexiga avataren?
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-06 12:03:17 följande:
    Nu blev du ju inte frågad om det, men du kanske skrev om det just pga att du hade den sexiga avataren?
    Det måste vara så.

Jag kanske borde byta tillbaka.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 11:56:12 följande:
    Kan vi ta det i morgon?

Jag är fortfarande sjuk, ligger helt naken i sängen, och skulle behöva piggas upp lite idag istället.  Hjärta 
    Ouch................................!

Jag är överjävlig på å pigga upp vackra, lite förkylda, helt nakna, kvinnor.

Ge mig 30. Minuter. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-06 12:04:27 följande:
    Det måste vara så.

Jag kanske borde byta tillbaka.  
    Jag har laddat upp en bild som jag tycker är sexig i mitt fotoalbum, det är en tjej med klänning och snygga strumpbyxor.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-10-06 12:06:46 följande:
    Ouch................................!

Jag är överjävlig på å pigga upp vackra, lite förkylda, helt nakna, kvinnor.

Ge mig 30. Minuter. 
    Jag börjar underhålla mig själv så länge. Solig

Glöm inte piskan och bojorna.
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-06 12:13:35 följande:
    Jag har laddat upp en bild som jag tycker är sexig i mitt fotoalbum, det är en tjej med klänning och snygga strumpbyxor.
    Fin bild.

Hur många bilder ingår i din samling? 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:24:55 följande:
    Jag börjar underhålla mig själv så länge. Solig

Glöm inte piskan och bojorna.
    Gud va jag älskar dig, och.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-10-06 12:28:15 följande:
    Gud va jag älskar dig, och.  
    Jag hoppas du redan sitter i bilen, jag är i alla fall nära nu. Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:34:02 följande:
    Jag hoppas du redan sitter i bilen, jag är i alla fall nära nu. Hjärta
    För satan, och, lugna nu ner dig en aning, jaaa, jag har inte långt kvar. Visserligen vet jag att du kommer om och om igen, men ändå. Första brukar ju va bäst. Oftast iaf. SÅ LUGNA NU NER DIG, FÖR I HELVETE. Jag är på G. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-10-06 12:40:35 följande:
    För satan, och, lugna nu ner dig en aning, jaaa, jag har inte långt kvar. Visserligen vet jag att du kommer om och om igen, men ändå. Första brukar ju va bäst. Oftast iaf. SÅ LUGNA NU NER DIG, FÖR I HELVETE. Jag är på G. 
    Okej då.

Jag tar en kall dusch så länge. Bara för din skull. Kyss 
Svar på tråden Trash-tråden