• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 19:49:48 följande:
    Jag kan gilla stora näsor, rent generellt gillar jag näsor, näsor är viktiga för mig Men jag gillar inte..bulliga "feta" näsor.
    Usch vad ytlig jag låter haha!
    Jag är inte så ytlig alls egentligen. En man med en vinnande personlighet och karaktär är allt jag behöver, men nu när vi sysslar med objektifiering....  
    Jag har ingenting emot stora näsor om det passar "bäraren" och det gör det här tycker jag.
    Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Ha kommit på mig själv att jag börjar tycka att vissa killar med mörka ögon kan vara sexiga och attraktiva. Skumt. Känner inte igen mig själv alls.

Vad tycker du om Adrian Pasdar? Han har iochför sig inte mörkbruna ögon men ändå. Vad tycks?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 20:01:54 följande:
    Jag har ingenting emot stora näsor om det passar "bäraren" och det gör det här tycker jag.
    Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Ha kommit på mig själv att jag börjar tycka att vissa killar med mörka ögon kan vara sexiga och attraktiva. Skumt. Känner inte igen mig själv alls.

Vad tycker du om Adrian Pasdar? Han har iochför sig inte mörkbruna ögon men ändå. Vad tycks?

Inte sett honom innan. Inte så att jag blir galen i honom på just den bilden...
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 20:24:52 följande:
    Inte sett honom innan. Inte så att jag blir galen i honom på just den bilden...
    Nathan i Heroes. Sett filmen?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 20:29:36 följande:
    Nathan i Heroes. Sett filmen?
    Nää, jag kollar nästan aldrig på film! Obestämd kanske skulle börja göra det!
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 20:30:35 följande:
    Nää, jag kollar nästan aldrig på film! Obestämd kanske skulle börja göra det!
    Eller det är en serie. Lite udda men jag såg den bara för att få se på honom.
  • I Blackrose I

Nej Gonatt med er.

Puss och kram. {#emotions_dlg.flower}

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 20:41:56 följande:
    Nej Gonatt med er.

Puss och kram. {#emotions_dlg.flower}

Sov gott darling!
  • Nice Girl Wrong Place

Ja absolut, jag föredrar stora näsor framför små. Men ogillar potatisnäsor. Stora får de dock gärna vara och lite böjda eller något. Små näsor på män är inte snyggt. Typ en liten fet uppåtnäsa haha! Nej gud vad elak jag känner mig.

Vi är alla Guds vackra barn. 
  • Nice Girl Wrong Place

Och nej - ledsen, men han är inte snygg.
    Kostym, skjorta, slips, fult hår (igen) och konstig haka.

Jag måste ha jättekonstig smak alltså... 
  • Aynrand

terroristen hade sett mkt bättre ut om han hade snaggat huvudet..inget värre än fult hår och framför allt när håret börjar bli tunnare och att man försöker dölja det med xtra lång lugg som han gjorde....

Svar på tråden Trash-tråden