• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 17:10:32 följande:
    Tack, det enda jag har fått gjort idag är att fila naglarna så inte utväxen syns och lacka dom. Ligger fortfarande isängs och vägrar gå upp. Fryyyyyyser.

Hur är det med dig? Är du tillbaka i Göteborg?
    Jodå, jag var bara borta två dagar. 
  • I Blackrose I

Såg ni Baader Meinhof filmen? Är det bara jag som tycker det var en sån glorifiering över RAF-gruppen? Tyckte för övigt att filmen var grymt bra och blev lite smått kär i MORITZ BLEIBTREU. Inga kommentarer. Tungan ute

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • straight arrow
    och skrev 2011-10-09 17:16:06 följande:
    Åh, det är en usel helg. Jag är fortfarande sjuk och sover mest.
    Usch, det verkar ha varit en riktig dunderförkylning du dragit på dig.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 17:16:46 följande:
    Hej sötis. {#emotions_dlg.flower}
    Danke. Dom hade blivit superlånga och utväxten var riktigt ful så jag har klippt och filat bort utväxten. Faktiskt nöjd. Man ser inte att det är nagelförlängning.
    Fick faktiskt sms från killen för en stund sen där han undrade hur det är med mig. Tänk att mankan förändras så mycket. Det går inte att jämföra honom med hur han var när vi gick iskolan.

Allt väl med dig?

Köpte ett nytt nagellack häromdagen, oxå från Isadora. Chelsea Red, det blev superfit. Min man  fotade mig med det framför en röd vägg, det blev en bra bild! Men nu till veckan måste det bort, inte ok med rött nagellack på jobbet!

Det är bra med mig tack, trött idag men så kan det ju vara. Blev sent igår (sent i min värld är 01

• och
    straight arrow skrev 2011-10-09 18:00:06 följande:
    Usch, det verkar ha varit en riktig dunderförkylning du dragit på dig.
    Ja, men det går över bara jag får sova ordentligt. Solig
  • I Blackrose I

Bara jag som blir alldeles till mig när jag ser den här bilden?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 18:27:49 följande:

Bara jag som blir alldeles till mig när jag ser den här bilden?
    Näää! Jag skulle lätt vända mig om! Tungan ute
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 18:39:47 följande:
    Jag såg hela filmen enbart för att få se honom.
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-09 18:39:47 följande:
    Mot väggen?
Svar på tråden Trash-tråden