• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Hej Rose, och, Arrow!

Fina naglar Rose och va roligt att du hade en givande resa!!!       

• I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-09 16:58:02 följande:
    Tjusigt!
    Tack, det enda jag har fått gjort idag är att fila naglarna så inte utväxen syns och lacka dom. Ligger fortfarande isängs och vägrar gå upp. Fryyyyyyser.

Hur är det med dig? Är du tillbaka i Göteborg?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-09 16:58:33 följande:
    Hej Rose Hjärta

Vilken härlig röd färg! 
    Hej darling.

Ja färgen är helt underbar. Det är ISADORA nummer. 92 Icy Blackberry. Brukar måla två gånger för att få fram den intensiva vinröda färgen.
    Hur är det med dig?
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 17:12:56 följande:
    Hej darling.

Ja färgen är helt underbar. Det är ISADORA nummer. 92 Icy Blackberry. Brukar måla två gånger för att få fram den intensiva vinröda färgen.
    Hur är det med dig?

Åh, det är en usel helg. Jag är fortfarande sjuk och sover mest.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 17:01:52 följande:
    Hej Rose, och, Arrow!
    Fina naglar Rose och va roligt att du hade en givande resa!!!       
    Hej sötis. {#emotions_dlg.flower}
    Danke. Dom hade blivit superlånga och utväxten var riktigt ful så jag har klippt och filat bort utväxten. Faktiskt nöjd. Man ser inte att det är nagelförlängning.
    Fick faktiskt sms från killen för en stund sen där han undrade hur det är med mig. Tänk att mankan förändras så mycket. Det går inte att jämföra honom med hur han var när vi gick iskolan.

Allt väl med dig?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-09 17:16:06 följande:
    Åh, det är en usel helg. Jag är fortfarande sjuk och sover mest.
    Välkommen i klubben. Skål(Varm te med honung)

Jag fryser och mår riktig skit men jag vägrar sova mer. Det bästa med att ligga under täcke är att man kan hitta på saker och ting utan att någon lägger märke till det.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 17:16:46 följande:
    Hej sötis. {#emotions_dlg.flower}
    Danke. Dom hade blivit superlånga och utväxten var riktigt ful så jag har klippt och filat bort utväxten. Faktiskt nöjd. Man ser inte att det är nagelförlängning.
    Fick faktiskt sms från killen för en stund sen där han undrade hur det är med mig. Tänk att mankan förändras så mycket. Det går inte att jämföra honom med hur han var när vi gick iskolan.

Allt väl med dig?
    Glad för din skull, glömde jag säga. Solig

Han skäms nog som en hund och jobbar friskt på att du ska förlåta och få en mer positiv bild av honom. Han är säkert en bättre människa idag med, inte så jag menar. Det är inte så lätt att stå emot grupptryck ol som barn, inte alla vuxna som klarar det heller för den delen.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-09 17:19:47 följande:
    Glad för din skull, glömde jag säga. Solig

Han skäms nog som en hund och jobbar friskt på att du ska förlåta och få en mer positiv bild av honom. Han är säkert en bättre människa idag med, inte så jag menar. Det är inte så lätt att stå emot grupptryck ol som barn, inte alla vuxna som klarar det heller för den delen.
    Tack

Jo, det är sant men just den här killen var den som brukade trigga igång andra. Jo, han skämdes rejält när vi sågs. Det är inte alla som letar upp 20år gamla klasskamrater. Jag är lite udda då jag alltid måste träffa personen jag har något emot personligt för att kunna reda ut saker och ting så för mig var det inget konstig men man kunde se på honom att han blev ställd och jo,han har bett om ursäkt otaliga gånger sen vi sågs.
Svar på tråden Trash-tråden