• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 22:54:52 följande:
    Ta testet!
    Vi kanske kan bli Humanistbuddies? 
    Jag är agnostiker enligt dem!!!! Men jag får vara med ändå!!!!!!!!!! NU JOINAR VI!!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-10-09 23:06:21 följande:
    Jag är agnostiker enligt dem!!!! Men jag får vara med ändå!!!!!!!!!! NU JOINAR VI!!

Hahaha!!!
    Schysta de eeeeeeeeeeeee!!!

Ja vi kan sprida det humanistiska budskapet på gator och torg, nakna i höga klackar, för det är min God given right.   
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 23:12:33 följande:
    Hahaha!!!
    Schysta de eeeeeeeeeeeee!!!

Ja vi kan sprida det humanistiska budskapet på gator och torg, nakna i höga klackar, för det är min God given right.   
    Ja!!!! Nu kör vi!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-09 22:53:26 följande:
    Hej Anton! Solig

Mår du bra idag? 

Har humanister gevär och stridsvagnsfetisher?   
    Tjohej ååh du underbara kvinna, hoppas din dag varit en synnerligen härlig och skön upplevelse. Jag är helt övertygad om att du av alla förtjänar det.

Och ja, självklart, inte bara "gevär" utan automatkarbiner och prickskyttegevär av guds nåde. The Barrett M107 är ju nåt av det vackraste som gud skapat. Jo, Ronnie Barrett det närmaste vi kommer en sk gud i dagens samhälle.

Ronnie Barrett är skaparen av M 107 :an. Tänkte bara nämna det.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-10-09 23:45:57 följande:
    Tjohej ååh du underbara kvinna, hoppas din dag varit en synnerligen härlig och skön upplevelse. Jag är helt övertygad om att du av alla förtjänar det.

Och ja, självklart, inte bara "gevär" utan automatkarbiner ochprickskyttegevär av guds nåde. The Barrett M107 är ju nåt av det vackraste som gud skapat. Jo, Ronnie Barrett det närmaste vi kommer en sk gud i dagens samhälle.

Ronnie Barrett är skaparen av M 107 :an. Tänkte bara nämna det.

Tack snälla för vackra ord, och tack för jätteintressant information. Hjärta

Jag är förkyld och har legat helt ensam i min säng idag med.  
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-10 00:02:42 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-24-404/m61487991.html nå hur gör ni?? Jag skulle aldrig i livet gå ut i mysbyxor. Inte ens till affären. Inte ens nu när jag är värsta fettot.
    Om jag är väldigt förkyld och ska köpa mjölk så kan jag göra det. I undantagsfall alltså. Inte annars.

Oftast har jag istället väldigt sexiga kläder på mig, Anton, om du undrar. Hjärta   
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-09 23:48:43 följande:
    Tack snälla för vackra ord, och tack för jätteintressant information. Hjärta

Jag är förkyld och har legat helt ensam i min säng idag med.  
    Ensam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Hujedamej, jag vevar igång mopeden omgående.

Om jag kör vilse i snöstormen får du dra i dig ett helrör Whisky, eller möjligen två, det finns ingen bättre bot.

Vi syns min kära, om inte före ....så efter Jul. Skall väl för helvete hitta fram nångång. Snö eller ej. Jag har feta broddkedjor på moppen, så hav förtröstan. 

Whisky och en dildo laddad med nya sk energizerbatterier skall vara en oslagbar kombo om inte Anton hittar din enkla boning. All lycka till min kära solstråle. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-10 00:09:02 följande:
    Om jag är väldigt förkyld och ska köpa mjölk så kan jag göra det. I undantagsfall alltså. Inte annars.

Oftast har jag istället väldigt sexiga kläder på mig, Anton, om du undrar. Hjärta   
    Jodå, jag vet precis hur du" tar dig ut", underbara människa. Bara att tänka på dig genererar en hetta som kunde värma upp samtliga villor i en medelstor svensk stad. En smällkall vinterdag i Januari månad.

• MrsAssault
    och skrev 2011-10-10 00:09:02 följande:

Jag med, går aldrig utanför dörren utan raffset
Svar på tråden Trash-tråden