Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

och skrev 2012-10-10 22:58:24 följande:
    Jag har tråkigt. Någon borde underhålla mig. Eller bara massera mina fötter.
    Jag har skickat en massa monologiska informativa sms som jag iofs inte klandrar dig för att du inte vill svara på Gråter.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-10 23:02:48 följande:
    Jag har lagt telefonen på soffbordet och är inte säker på att jag orkar resa på mig för att hämta den med tanke på att jag redan vet ungefär vad som står i sms-en.

Räcker det om jag bara hummar och håller med dig här istället? 
    Haha...

Ja tack. Fast nu känner jag mig hemsk för det.
    Men ok, skönt att du håller med.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-10 23:12:36 följande:
    Du är ganska förfärlig. Jag tänker inte utveckla det mer här för då skulle du säkert bara bli besvärlig.

Hej Anton.  Hjärta
    Fänk yew.
  • Nice Girl Wrong Place
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 08:16:35 följande:
    Hade du mardröm? Spöke
    En vakendröm typ.
  • Nice Girl Wrong Place

Mmm 1-0 till Aynrand!

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 13:36:40 följande:
    Foreplay is overrated !!!
    Det där är inte förspel Anton.
    Det är sex. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 13:39:29 följande:
    Sitta och dricka ett glas vin = sex

Jag måste ha missförstått nåt här !!!
    Haha...

Det är sex att långsamt plågas, kanske av smärta, kanske av en stegrande kåthet, känna hur det rinner nerför insidan av låren. Känna hur han kommer och lossar lite på klämmorna på bröstvårtorna bara för att genast låta dem klämma åt igen.
    Känna hans blickar som äter varje millimeter av min kropp medan allt bara byggs upp.
    Inte bara min, utan även hans kåthet. Alla sensioner, butt pluggen i rumpan som ständigt gör sig påmind, smärtan som tilltar i bröstvårtorna. Mannen som betraktar och som man i mer eller mindre ren desperation snart går ner på knä inför och ber om kuk. Och ändå inte får det, förrän han bestämmer att det är dags.
    Snyftande, bönande, bedjande...

Ja, det är sex. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 14:01:45 följande:
    Aynrand skrev ingenting om kuk, Aynrand skrev att han pimplar vin medans kärringen lagar mat med en plugg i röven och pattarna fulla av klädnyper. Som jag ser det jävlas Aynrand med henne. Och pimplar billigt lådvin under tiden. Sen går han in och tittar på Premier League fotboll. 
    Jag ÄLSKAR att jävlas med.

Män borde lära sig hur man jävlas med kvinnor. Det finns inget mer trist att alltid, hela tiden, få vad man vill, när man vill ha det, bara genom att vifta med ögonfransar, eller puta med rumpan.

Aynrand kollar inte på fotboll. Någonsin.
    Därför blir det kuk ist för Chelsea - Fulham. 
Svar på tråden Trash-tråden