Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-10 10:10:36 följande:
    Kommer ihåg en tidig sexdröm jag hade. var oskuld då. jag drömde att jag knullade en tjej i klassen som jag tyckte var väldigt snygg. Det lustiga i den drömmen var att känslan av hur det kändes att tränga in och knulla var så detaljerad och faktiskt stämde överens med verkligheten när jag väl kom dit. Var övertygad om att det var en sanndröm och att jag skulle snart få knulla henne men det var det tyvärr inte .

Haha vad gulligt!!!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-10 17:32:11 följande:
    Vad är gulligt? Min fina dröm eller att jag trånade (förgäves *sniff*) och tom drömde om att ha sex med flickan i fråga. En finnig oskuldsfull (el nja oskuld men inte oskuldsfull; dessutom är oskuld relativt) tonåring.

Hmm försöker komma på när jag hade en erotisk dröm senast och innehållet.
    Båda sakerna var ganska gulligt
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-10 20:21:38 följande:
    en mkt egendomlig dröm jag minns från tonåren (gymnasietiden) handlar om en tjej som jag tyckte var attraktiv i min klass.
    I min dröm låg hon naken och var rakad, en måltid låg serverad där busken skulle annars suttit, jag satte mig nära henne och njöt av att plocka upp maten till min mun medan vi tittade på varandra............

hmmm vad säger ni om detta....inge traditionell sex handling i drömmen men det är det mest erotiska jag drömt om som ungdom...
    Jag säger att du var kreativ och estetiskt oslagbar redan då.

(Och att du älskar mat såklart, både laga och äta) 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-10 21:32:07 följande:
    tack fina du
    drömmen var faktiskt väldigt estetisk såsom jag minns den.....och lämnade mig väldigt förbryllad när jag vaknade...

PS: är du naken?

Ja det låter som en utmärkt scen i en film, eller en målning.

Inte naken.
    Du? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-10 21:54:01 följande:
    det måste vi göra helt enkelt...vad skall det vara för rätt tycker du?

Inte naken men nyduschad med pyjamasbyxor..vill du känna efter?
    Sushi?

Ja, jag vill känna efter! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-10 22:03:09 följande:
    Spännande.....jag får idéer

Du får alltid idéer (och det är en komplimang!)
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-10 22:16:49 följande:
    Du inspirerar mig..............
    Hjärta
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-10 22:51:21 följande:

Det låter verkligen jätteintressant. Oj vad jag måste klicka på den länken snarast.

Tack snälla du för att du postade inlägget. Mycket omtänksamt. 
    Hahaha! 

Eller hur? 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-10 22:18:24 följande:

Det finns en liknande scen i en film. Tror det är en Truffaut film. Kvinnan ligger naken och mannen använder hennes nakna kropp som en tallrik. Någon som vet vilken film det är?
    Har ingen aning...
Svar på tråden Trash-tråden